تداوم خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان/نحوه دریافت خدمات غیرحضوری

به گفته خبرگزاری TASNIM ، این سازمان در بیانیه ای اعلام كرد كه در ارائه خدمات بیمه به بیمه شده مشکلی وجود ندارد: کلیه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران و شرکای بهداشتی سازمان بیمه درمانی ایران در سراسر کشور در دسترس است.
در این اطلاعیه آمده است که سازمان بیمه درمانی ایران ، به عنوان یک موسسه محور دولت ، همیشه در کنار مردم بوده است و علاوه بر ارائه خدمات فعلی به بیش از 45 میلیون نفر به عنوان مشتریان این سازمان ، خدمات را به طور مداوم برای عموم مردم نگه داشته است.
براساس این اعلامیه ، به دلیل محدودیت ها و موتورهای جستجوگر معلول ، سیستم خدمات غیر رسمی شهروندان به طور مستقیم در CSP.IHIO.GOV.IR و سیستم کپی الکترونیکی در eservice.ihio.gov.ir/nrx یا موتورهای جستجوی موتور جستجو در دسترس است.
لازم به ذکر است که کلیه سیستم های خدمات غیر رسمی سازمان ، به ویژه تحقیق در مورد درمان از طریق کد گرامری شماره 1* 1666* گسترش شهروندان الکترونیکی از طریق CSP.IHIO.GOV.IR شهروندی و مشهور الکترونیکی. IHIO.GOV.IR/NRX با ثبات کامل.
شایان ذکر است که بیمه گذاران ، اگر مراکز بهداشتی ، دفتر ، آزمایشگاه ، داروخانه و غیره باشد که سیستم های این سازمان قطع می شوند می توانند به مرکز امور مشتری و اطلاعات سازمان گزارش دهند و پاسخ های خود را از طریق متخصصان 1666 ، درگاه های ارتباطی از جمله IHIO.GOV.IR و سیستم غیرقانونی دریافت کنند. این آماده است تا به درخواست های مشتری غیر خطی پاسخ دهد.
پایان پیام/