سلامت خانواده

تخلف در تبلیغات قطره ای از راه حل / خطر پارگی شبکیه یکی از عوارض این قطره ها است

طبق گفته سازمان غذا و داروی ، طبق سازمان غذا و داروی نازیلا یوسفی گفت که تبلیغات یک تخلف برای عموم است ، در مورد افت فضای مجازی به عنوان تنها داروی مصوب برای بهبود دید نزدیک. استفاده از جملات متضاد در تبلیغات باعث اشتباه مخاطب می شود.

وی گفت: “این دارو با عینک جایگزین نمی شود و فقط به طور موقت بینش نزدیک را بهبود می بخشد ، اثربخشی آن در شرایط تاریک کاهش می یابد و در رانندگی شب می تواند خطرناک باشد.”

مدیر سازمان غذا و دارو گفت: “یکی دیگر از پیام های تبلیغاتی نادرست ، این دارو است ، در حالی که مانند سایر داروها ، می تواند عوارضی مانند تحریک و قرمزی ، تاری دید ، سردرد و حتی خطر پارگی شبکیه ایجاد کند.”

یوسفی هشدار داد که استفاده از محصولات غیرمجاز و غیرمجاز تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است و خاطرنشان می کند که فعالیت تبلیغات یا صفحات فروش در فضای مجازی تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است. اعترافات این می تواند منجر به عوارض ناشناخته و آسیب جبران ناپذیری به مصرف کنندگان شود.

وی بر لزوم خرید داروها از داروخانه های معتبر تأکید کرد و توسط پزشک تجویز شد و خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تبلیغات یا فروش محصولات غیرمجاز ، باید این موضوع را از طریق سیستم ارتباطی سازمان غذا و داروی گزارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا