سلامت خانواده

تحلیل «وسپا» – اقتصاد آنلاین

گزارش کردن اقتصاد آنلاینسرمایه گذاری های گروه سرمایه گذاری سایپا در صنعت خودرو، صنایع نفت، گاز و انرژی، صنایع فلزی و کانی های غیرفلزی، تولید انبوه و بهره برداری از املاک و صنایع واسطه گری و تامین مالی است. سایپا سهامدار اصلی این شرکت است که 64 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد. دارد.

سبد سهام و غیر بورسی شرکت:

مهمترین شرکت های بورسی سرمایه گذاری سایپا عبارتند از: سایپا، هلدینگ صنعتی رنا و تامین مالی سرمایه لوتوس پارسیان و حق تقدم آن. ارزش سبد غیر بورسی این شرکت بالغ بر 7500 میلیارد تومان است و مهمترین شرکتهای غیر بورسی آن گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا، پیشگامان تجارت ستاره تابان، بازرگانی الکترونیک خودرو تابان، رویال صدف کیش و ساینا انرژی گستر می باشند. در نهایت، سهم P/nav زیر 60 درصد است.

عملکرد شرکت:

گروه سرمایه گذاری سایپا در آخرین گزارش ماهانه این شرکت که مربوط به فرودین ماه می باشد، طی عملکرد یک ماهه منتهی به 31/01/1303 مبلغ 6109 میلیون ریال از محل معاملات واگذاری سهام کسب کرده است. وساپا با سرمایه ثبت شده 19.800.000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به 30/12/1303 مبلغ سه میلیون و 594 میلیون ریال از محل سود تحقق یافته کسب کرده است.

تجزیه و تحلیل نمودار و شمارش امواج Vesapa:

Vesapa در حال تکمیل یک قطر احتمالی چند ساله است. این الگو از حدود سال 1401 شروع شد و سیاهههای مربوط به ABCD در آن شکل گرفت. پیش بینی می شود در ماه آینده یک تاخیر صعودی میان مدت و بلندمدت برای سهام آغاز شود که به شکل E می تواند قطری یا ترکیبی باشد همانطور که اکنون در قسمت دوم هستیم.

حد ضرر آن 380-400 تومان است و هدف های قیمتی مهم 600-580 و سپس 750-670 را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا