سلامت خانواده

تجمیع بهداشت و درمان در دولت چهاردهم اتفاق می افتد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، جعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در افتتاحیه چهل و ششمین همایش روز ملی دارو گفت: اگر توانایی می خواهیم باید به دانش احترام بگذاریم.

وی افزود: از مشکلات موجود در چرخه عرضه دارو غافل نیستیم. با توجه به اینکه بازار دارو 65 همات بودجه داشت که به 160 همات رسید.

قائم پناه با عنوان این مقاله با بیان اینکه تامین منابع مالی مورد نیاز دارو یکی از اولویت هایی است که باید دنبال کنیم ادامه داد: حدود 400 میلیون دلار ارز تامین می شود که امیدواریم وزارت بهداشت این موضوع را پیگیری کند. .

وی افزود: از 75 تلاش بودجه داروساز تنها 12 تلاش تا کنون اختصاص یافته است.

قیم پناه گفت: آقای رئیس جمهور به دنبال تثبیت بهداشت و درمان هستند و امیدواریم در این دولت تکمیل شود. زیرا اگر در این دولت نتوانیم به این هدف برسیم، دیگر فرصت آن را نخواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در ادامه به شرایط کابینه دولت چهاردهم اشاره کرد و افزود: مهم نیست چه کسی وزیر شود، مهم امید آفرینی است.

وی گفت: ایران هرگز تحقیر نشده و نخواهد بود و ایرانیان باید در همه جای دنیا سربلند باشند.

قائم پناه افزود: اگر از حکومت وحدت ملی صحبت می کنیم برای عزت ایران و ایرانی است. این دولت از یک وضعیت دشوار بین بین المللی و همه ما باید به کشور کمک کنیم تا به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند.

وی گفت: از شورای اسلامی می خواهیم که در کنار دولت باشد و به کابینه آقای بیزیکیان رای اعتماد بدهد تا کار زودتر شروع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا