سلامت خانواده

تاکید بر ارتقای همکاری های مشترک وزارت بهداشت و ارتش – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفر خاندی وی در این دیدار که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، همکاری وزارت بهداشت و ارتش را ارزشمند دانست و گفت: مشکلات نظام سلامت و مشکلات مردم در این زمینه بسیار زیاد است. و بخش زیادی از خدمات بهداشتی و درمانی به افراد نیازمند ارائه می شود و هدف ما کمک به رفع نیازهای مردم و نظام سلامت است.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما و خلاصه همه برنامه های ما در وزارت بهداشت این است که تلاش کنیم تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیمار جز درد بیماری دچار چیزی نشود. خوشبختانه امروز با فضای اتحاد و وفاقی که شکل گرفته است امیدواریم بتوانیم مشکلات و نیازهای مردم و نظام سلامت را برطرف کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به تجربه طولانی و ارزشمند دکتر مزیکیان در نظام سلامت یادآور شد: یکی از اصول اجرای برنامه ها تعهد مدیریت ارشد است و خوشبختانه دکتر مزیکیان از متخصصان و صاحب نظران این حوزه است. در حوزه بهداشت و درمان و در این بین برای ارتقای نظام نیز تلاش می کند. سلامت، حمایت جدی و ویژه E داشته است

ظفر خاندی وی با تاکید بر اهمیت ارتقای همکاری های وزارت بهداشت و نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و همکاری های علمی و پژوهشی، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت های چشمگیر پزشکی در کشورمان، می توانیم همکاری بیشتری در زمینه های علمی و خدماتی داشته باشند. بودن

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تبریک انتخاب وزیر بهداشت به نمایندگان مجلس یادآور شد: در دیدار با رئیس جمهور نیز اعلام کردم که ارتش است. آمادگی کامل برای کمک و موفقیت دولت و وزارت بهداشت.

وی با اشاره به حضور نیروهای ارتش در بحران ها برای کمک به امداد رسانی و حل بحران ها، گفت: روابط ارتش و وزارت بهداشت، تعامل و دو سمت و امیدواریم وزارت بهداشت دولت چهاردهم بتواند چالش های سلامت را به خوبی مدیریت و حل کند. در بحران ها ارتش با تمام ظرفیت وارد می شود و امکانات گسترده ای از جمله در حوزه پزشکی، نیروی انسانی و بیمارستان های صحرایی دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین بر تقویت ارتباط ارتش و وزارت بهداشت تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا