سلامت خانواده

تاکیدات شهید آیت الله رئیسی در روزهای اخیر مربوط به جوانان جمعیت بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از و به نظر می رسیدبهرام عین اللهی در جلسه غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه در زمان باقی مانده خدمت باید شبانه روزی و بدون کوچکترین تردیدی کار کنیم، اظهار داشت: آیت الله رئیسی آخرین سفارش در روزهای اخیر مربوط به جوانی جمعیت است. بود، بنابراین باید در حوزه جوانان جمعیت با قدرت کار کنیم، هیچ خللی در امور جاری و ارائه خدمات در حوزه سلامت رخ ندهد و حتی قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته کار کنیم.

وی افزود: ما چشم به راه هستیم و به اهداف خود می رسیم و هر چقدر هم که مانع ایجاد کنند نباید اهداف خود را فراموش کرده و رها کنیم. دانشگاه ها مرکز علم و پیشران حرکت های بزرگ و توسعه ای کشور هستند. توجه به کرامت انسانی، بیماران و تامین نیازهای آنها نیز بسیار مهم است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی مناسب خدمات دولتی در حوزه سلامت به جامعه یادآور شد: از برنامه به رکورد رسیده ایم و لازم است عملکرد دانشگاه ها به جامعه منعکس شود. به شیوه های هنری و در قالب تولیدات رسانه ای و تصویری.

عین اللهی رضایت کارکنان دانشگاه در ارتقای خدمات را بسیار مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: برای ما قابل قبول نیست که مطالبات کارکنان صرف اموری مانند پروژه های عمرانی شود، در دولت مردمی اقدامات ارزنده ای برای بهبود انجام شود. وضعیت معیشتی کارکنان از جمله اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری. بعد از 15 سال انجام شد.

وی با اشاره به لزوم حضور روسای دانشگاه ها بین دانشجویی و خوابگاهی تاکید کرد: معاونت های دانشجویی و فرهنگی باید از نزدیک مشکلات و مطالبات دانشجویان را بررسی و برای رفع آنها تلاش کنند. در زمان باقی مانده با همان اشتیاق اولیه کار خواهیم کرد.

وزیر بهداشت از در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت ها و امکانات آموزشی دانشگاه ها در سال جاری خبر داد و گفت: مشکلات کمبود فضاهای آموزشی با استفاده از نور و نور قابل حل است. ساختارهای با عملکرد سریع همچنین هیچ یک از کلاس های آموزشی، آزمون ها و آزمون های وزارت بهداشت به هیچ وجه نباید تعطیل باشد، بلکه باید در زمان مقرر برگزار شود.

عین اللهی تاکید کرد: رؤسای دانشگاه ها از این فرصت استفاده کنند و بر عملکرد مراکز درمانی نظارت کرده و خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهند تا اختلال و مشکلی در ارائه خدمات ایجاد نشود. از روسای دانشگاه ها و مدیران نیز انتظار داریم که امید را در جامعه ترویج دهند و خدمات را منعکس کنند. و دستاوردهای دولت کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا