بهداشت و درمان

بیمارستان فوق تخصصی پارس زاهدان به بهره برداری رسید

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، مدیرکل دفتر هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه بهداشتی و درمانی به مساحت 34 هزار و 805 متراژ. متر مربع و زیربنای 30 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بهره مندی از تسهیلات بانکی در استان احداث شد.

بتول دانش شهرکی ارزش فعلی این پروژه مهم درمانی سیستان و بلوچستان را 40 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بیمارستان با بهترین امکانات و تجهیزات روز دنیا در راستای توسعه اشتغال پایدار، گسترش گردشگری پزشکی و افزایش رفاه و جلوگیری از خروج اتباع استان برای درمان های فوق تخصصی به سایر نقاط کشور و رفع نیازهای پزشکی کشورهای عمان، افغانستان و پاکستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: سه بخش گردشگری سلامت، سلامت و درمان از جمله ظرفیت ها و توانمندی های ارزشمند و منحصر به فرد سیستان و بلوچستان است که می تواند زمینه ساز جذب گردشگر و رونق و توسعه منطقه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با کشورهای افغانستان، پاکستان، حوزه دریای عمان و وجود ظرفیت ها و زیرساخت های لازم، از جمله دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان های متعدد، مرکز بزرگ چشم پزشکی و از همه مهمتر نیروهای متخصص و فوق تخصص آماده جذب گردشگر در سه بخش گردشگری سلامت هستند و می توانند دروازه ورودی و خروجی مهمی برای این منطقه باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا