سلامت خانواده

بیش از 45 میلیون ایرانی بیمه سلامت دارند

امیدواریم با حضور رئیس جمهور جدید مسائل و مشکلات حوزه سلامت برطرف شود

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی وی همچنین گفت: ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج یا طرح تحول سلامت از اقدامات خوبی بود که در سال های اخیر انجام شد. همچنین با توجه به اینکه جامعه در حال پیشرفت است باید اصلاحاتی در قانون انجام شود و دغدغه مجلس و وزارت بهداشت رسیدگی به دغدغه بیماران است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به توان نظامی و پزشکی خود می بالد، ادامه داد: هموطنان زیادی از کشورهای مختلف برای جراحی به ایران می آیند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی با اشاره به فعالیت 2000 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت تصریح کرد: هیچ گونه سوء مدیریتی در این سازمان ها وجود ندارد و نمایندگان مجلس همواره توجه زیادی دارند. بدون نگاه سیاسی به موضوع بهداشت و درمان می پردازیم و امیدواریم با حضور آقای محترم مسایل و مشکلات این حوزه برطرف شود.

ما در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به سلامت را راحت‌تر کنیم

علی جعفریان، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی در ادامه بیان کرد: کار ما در حوزه سلامت خدمات رسانی است و موظف به ایجاد دسترسی برای مردم و برقراری عدالت هستیم. در همه جای دنیا مشکلاتی در حوزه سلامت و ارائه خدمات وجود دارد. آن را هموارتر کنید و مشکلات را برطرف کنید.

وی افزود: خدمات درمانی خوبی در کشور ارائه می شود به عنوان مثال در زمینه پیوند کبد با هزینه چهار تا پنج هزار تومان انجام می دهیم در حالی که بیمار یک ریال هم پرداخت نمی کند.

جعفریان با اشاره به بالغ بر هزار پیوند کبد در کشور تاکید کرد: امیدوارم با همت مسئولان با بضاعت محدود خدمات بهتری را با نگرش مثبت به مردم ارائه دهیم تا رضایت بیشتری کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا