سلامت خانواده

بیایید آبجو و آبجو بخوریم، آیا واقعاً وزن کم می کنیم؟

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک شدن به فصل و آبگیری آن، بیشتر مردم علاقه مند به استفاده و نگهداری از شیره خور در منازل خود هستند زیرا این میوه نارس انگور دارای خواص فراوانی است. از این میوه می توانید علاوه بر آب میوه، رب و ترشی هم درست کنید.

نمانک در خبری نوشت: شیره غور و غور برای درمان بسیاری از امراض مفید است، پس از مصرف این چاشنی خوشمزه در سالادها و غذاها غافل نشوید. برخی از افراد برای کاهش وزن و کاهش وزن از آب غوره و غوره استفاده می کنند که در این قسمت از تناسب اندام مرطوب بیشتر به آن می پردازیم.

لاغری و لاغری با آب غار یا غار؟

برخی تصور می کنند آب کدو چربی خون را کاهش می دهد، بنابراین داروهای خود را جایگزین می کنند و برخی دیگر فکر می کنند که آب کدو باعث آب شدن چربی های اطراف شکم می شود، بنابراین آن را با معده خالی مصرف می کنند. اما این ایده ها چقدر درست است؟

غور حاوی اسیدهای فراوان است و طعم ترش و طبیعت سرد آن حرارت بدن را کاهش می دهد. استفاده از آن در سالاد و غذا تشنگی شما را برطرف می کند.

شاهی ترشحات معده را زیاد می کند در نتیجه اشتها نیز تحریک می شود به همین دلیل مصرف آن بعد از غذاهای چرب و سنگین در هضم غذا مفید است. آب خیار سرشار از ویتامین C است که التهاب غشای مخاطی دهان را کاهش می دهد و از خونریزی لثه ها جلوگیری می کند. همچنین دارای ترکیبات ضد عفونی کننده است که معده و روده را تمیز می کند.

آیا آب در لاغری و کنترل وزن تاثیری دارد؟

برخی افراد برای کاهش وزن آب را با معده خالی مصرف می کنند، این افراد باید بدانند که مصرف مداوم آب با معده خالی می تواند به مخاط دستگاه گوارش آسیب برساند و آن را مستعد ابتلا به زخم کند. تغییرات سبک زندگی مانند افزایش فعالیت بدنی در کنار رژیم غذایی کم کالری می تواند در کاهش وزن افراد موثر باشد. اما افزودن شاهی به سالاد به خوش طعم شدن آن کمک می کند و از آنجایی که این غذا کم کالری است، می تواند در کنترل وزن موثر باشد.

طعم دادن به سالاد با آب رازیانه به جذب بیشتر مواد مغذی موجود در سالاد مانند آهن کمک می کند. هندوانه دارای اسیدهای آلی با پتاسیم است که برای درمان سیاتیک و روماتیسم و ​​دفع سموم از بدن از طریق کلیه ها مفید است. علاوه بر این، آب کدو به دلیل طبع سردی که دارد، دمای کبد را کاهش می دهد و تا حدودی کلر می زند.

جایگزینی آب با دارو ممنوع!!!

تاکنون هیچ نتیجه ای از تحقیقات در مورد تاثیر نوشیدن آب در کاهش چربی خون به دست نیامده است. اما بسیاری از مردم به جای مصرف داروهای خود از آب استفاده می کنند. البته باید توجه داشت که شاهی تا حدودی چربی خون را از بین می برد و اگر فردی چربی و فشار خون دارد باید با پزشک مشورت کند و به نوشیدن شاهی اکتفا نکند.

۴۷۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا