سلامت خانواده

بومی سازی در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین صفوی در افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی گفت: حل مشکلات تولید و واردات همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در سال های گذشته با برنامه ریزی های انجام شده ، توانستیم برای آنها چاره اندیشی کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم. انجام دادن

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده از سوی هیئت امنا برای صرفه جویی ارزی در درمان بیماران در خصوص تامین تجهیزات پزشکی مشکلی نداشته ایم، تصریح کرد: مانند گذشته در راستای بومی سازی اقدام خواهیم کرد. تولیدات کشور و حتی بیش از پیش این حمایت توسط هیئت امنا انجام خواهد شد. تبدیل شد.

رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در درمان بیماران خاطرنشان کرد: این نهاد تمام تلاش خود را برای تامین تجهیزات و ملزومات راهبردی درمانی مانند گذشته و حتی بیشتر از گذشته به کار خواهد گرفت.

نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی امروز (پنجشنبه) 19 مهر 1403 با حضور مدیران صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی افتتاح شد.

نمایشگاه مد ایران 1403 با حضور بیش از 250 شرکت کننده فعال، بیش از 150 شرکت تولیدی و بیش از 50 شرکت دانش بنیان در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

رویکرد نمایشگاه مد و لباس ایران امسال مطابق با شعار 1403 جهش تولید با مشارکت مردم و هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا