سلامت خانواده

بهترین معجون برای سوزاندن چربی بدن

به گزارش خبرآنلاین، ترکیب سیب و دارچین می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد. این معجون کاملا گیاهی است و نیازی به مکمل های پروتئینی و مولتی ویتامین ندارد.

به گزارش برنا، برای استفاده از این معجون ابتدا مقداری سیب تازه را با دارچین دم کنید. روزانه حدود 2 یا 3 لیوان از این معجون را مصرف کنید تا پس از مدتی به نتیجه مطلوب برسید. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که در کنار ورزش از معجون های لاغری نیز استفاده شود.

بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل و بعد از تمرین از این معجون استفاده کنید. سیب دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و می تواند متابولیسم بدن شما را افزایش دهد. برای اینکه زودتر به نتیجه دلخواه برسید سیب را با پوست مصرف کنید.

یکی از مهمترین سوالات کاربران در رابطه با معجون لاغری سیب و دارچین این است که آیا از سیب قرمز استفاده کنیم یا سیب زرد؟ به طور کلی، تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد. اما سیب زرد می تواند گزینه بهتری برای چربی سوزی باشد. اما باید بدانید که سیب سبز بهترین گزینه برای چربی سوزی است به خصوص اگر با دارچین مصرف شود. قیمت این نوع سیب کمی بالاتر از سایرین است. اما تاثیر بسیار خوبی در چربی سوزی بدن خواهد داشت.

۲۳۳۲۳۳

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا