سلامت خانواده

بهترین راه کاهش وزن – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو به نقل از سلامتی D News، محققان گزارش می دهند که دویدن، شنا یا شرکت در کلاس ها چرخیدن (تمرینات گروهی روی دوچرخه ثابت) در سرکوب هورمون گرسنگی مؤثرتر از ورزش با شدت کمتر است.

علاوه بر این، نتایج نشان می دهد که زنان ممکن است بهتر از مردان به این نوع ورزش پاسخ دهند.

ما متوجه شدیم که سطوح تمرینی با شدت بالا گرلین بیش از ورزش با شدت متوسط ​​آن را سرکوب می کند. علاوه بر این، ما متوجه شدیم که افراد پس از ورزش شدید در مقایسه با ورزش با شدت متوسط، کمتر احساس گرسنگی می‌کنند.

برای این مطالعه، محققان هشت مرد و شش زن را مورد بررسی قرار دادند. همه یک شب روزه می گرفتند و بعد به شدت تمرین می کردند سلام مختلف تکمیل شد

شدت تمرین آنها بر اساس سطح اسید لاکتیک در جریان خون آنها اندازه گیری می شود دریافت کنید تبدیل شد. اسید لاکتیک در طول فعالیت بدنی شدید در بدن تولید می شود.

سپس محققان سطح خون را انجام دادند گرلین شرکت کنندگان مورد آزمایش قرار گرفتند و از آنها خواسته شد تا سطح اشتهای خود را گزارش کنند.

«این نشان داده شده است گرلین این ماده اثرات گسترده ای بر بدن دارد و بر تعادل انرژی، اشتها، سطح قند خون، عملکرد سیستم ایمنی، خواب و حافظه تأثیر می گذارد.

زنان قبل از ورزش در مقایسه با مردان سطوح بالاتری از گرلین داشت

به گفته محققان، اما فقط در زنان به طور قابل توجهی سطح گرلین آسیلا – یکی از انواع این هورمون – پس از ورزش شدید کاهش می یابد.

ما متوجه شدیم که شدت ورزش یا سطح متوسط گرلین تغییر نمی کند یا منجر به افزایش خالص نمی شود.

محققان خاطرنشان کردند که این یافته ها نشان می دهد که ورزش بالاتر از آستانه لاکتات «امکان ایجاد سرکوب وجود دارد گرلین لازم باشد».

اندرسون گفت: «ورزش باید دارو محسوب شود. تحقیقات ما نشان می دهد که ورزش با شدت بالا ممکن است برای سرکوب اشتها مهم باشد، که می تواند به ویژه به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا