سلامت خانواده

برد ایران در روز هت تریک طارمی

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از تسنیم، تیم های ملی فوتبال هنگ کنگ و ایران از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه – به وقت ایران) در چارچوب هفته پنجم مقدماتی جام جهانی 2026 قاره آسیا در “ورزشگاه هنگ کنگ” به مصاف هم رفتند. . تیم کشورمان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد.

مهدی طارمی در دقایق 12، 34 و 56 (هر دو از روی نقطه پنالتی) و سردار آزمون در دقیقه 65 و “ما هی وای” در دقیقه 14 و “آنتونی فرانسیس پینتو” در دقیقه 59 برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند. اهداف هنگ کنگ بود. به ثمر رساند در این دیدار تیم ملی دو گل از تیمی دریافت کرد که در چهار بازی قبلی خود در مجموع دو گل دریافت کرده بود که نشان از تداوم عملکرد ضعیف خط دفاعی ایران دارد.

ایران با 13 امتیاز در صدر گروه E ایستاد و هنگ کنگ با یک امتیاز همچنان قعرنشین این گروه است. تیم های ازبکستان با 10 امتیاز و ترکمنستان با یک امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم این گروه قرار دارند. یکی دیگر از دیدارهای این گروه از ساعت 18 امروز توسط ازبکستان و ترکمنستان برگزار می شود.

تیم هنگ کنگ: یاپ هنگ فای، جونز لئون (گربیگ الیور 72)، هلیو، چان شینیچی، یو تزه نام، وو، چون مینگ (نیگان چئوک پان 72)، تان، چون لوک، چان فیلیپ، اورمت (76 اودبولوزور مایکل) ، جونیونیو (76 – استفان) و ما هی وای (57 – آنتونی فرانسیس پینتو)

ترکیب ایران: پیام نزسفی، آریا یوسفی (66 – صالح حردانی)، امین حزباوی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی (66 – میلاد محمدی)، محمد قربانی، سامان قدوس (78 – امید نورافکن)، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی (1+1) 90- جواد آقایی پور، مهدی قیدی و سردار آزمون (78- ​​شهریار مغانلو)

داور: قاسم الحاتمی

رویدادهای مهم دیدار هنگ کنگ و ایران به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 5: پاس سردار آزمون به طارمی. مهاجم شماره 9 ایران بلافاصله دروازه هنگ کنگ را نشانه رفت که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. بعد از یک رفت و برگشت، آزمون این بار فرصت گلزنی داشت و شوت خطرناکی را به سمت دروازه میزبان زد که یاپ هونگ فای موفق شد توپ را مهار کند.

دقیقه 11: پاس گایدی در محوطه جریمه هنگ کنگ به دست جونز لئون برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 12: طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و اولین گل ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 14: در شرایطی که انتظار نمی رفت هنگ کنگ به بازی برگردد، آریا یوسفی در خط دفاع اشتباه کرد و توپ را به «تان، چون لوک» داد. او سپس توپ را به ما هی وای داد و او توپ را از پاهای پیام نیازی عبور داد تا گل تساوی هنگ کنگ را به ثمر برساند.

دقیقه 16: تست پاس مهدی قیدی صاحب موقعیت گلزنی خوبی شد و ضربه او با واکنش مدافع هنگ کنگ همراه شد.

دقیقه 24: پاس ضعیف بازیکنان هنگ کنگ روی دروازه ایران با اشتباه امین حزباوی نزدیک بود به گل به خودی تبدیل شود که توپ به کرنر رفت.

دقیقه 32: مهدی طارمی روی پاس در عمق قدوس با دروازه بان هنگ کنگ تک به تک شد و در حالی که قصد دریبل زدن او را داشت پس از برخورد با یاپ هنگ فای به زمین افتاد. داور عمانی این دیدار در سوت خود دمید و یک ضربه پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 34: طارمی پشت ضربه پنالتی دوم ایستاد و با فریب یاپ هونگ فای موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 39: آریا یوسفی با نفوذ چشمگیر خود با دروازه بان هنگ کنگ تک به تک شد و توپ را به بیرون پاس داد. در شرایطی که هم طارمی و هم حزباوی فرصت گلزنی داشتند، طارمی ضربه ای به توپ زد که در کمال ناباوری تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: طارمی ارسالی به محوطه جریمه هنگ کنگ تست شد، ضربه مهاجم بایرلورکوزن دقیق نبود و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 56: همکاری قیدی و طارمی در ضدحمله سریع ایران با پاس قیدی به دیگر بازیکن تیم ملی بوشهری همراه شد و ضربه زیبای طارمی سومین گل ایران برای ثبت هت تریک در این دیدار شد.

دقیقه 59: ارسال “تان، چون لوک” از روی نقطه کرنر با اشتباه شجاع خلیل زاده همراه شد، آنتونی فرانسیس پینتو از شلوغی محوطه جریمه ایران استفاده کرد و دروازه تیم ملی کشورمان را باز کرد.

دقیقه 62: پاس سامان قدوس در آستانه ورود به دروازه هنگ کنگ بود که مدافع این تیم به سختی توپ را مهار کرد.

دقیقه 62: علیرضا جهانبخش به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

دقیقه 65: سردار آزمون پس از دریافت پاس در عمق زیرکی طارمی با عبور از مدافع هنگ کنگ گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 71: پس از ارسال کرنر خطرناک دیگر، چان شینیچی و چان فیلیپ مقابل دروازه ایران دو موقعیت فوق العاده گلزنی داشتند که پیام نسین هر دو موقعیت را مهار کرد. اما داور مسابقه چند ثانیه بعد به دلیل حضور این دو بازیکن در موقعیت آفساید، بازی را متوقف کرد.

دقیقه 87: نگان چوک پان به دلیل کشیدن پیراهن امید ایلهافاکن کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+90: پاس صالح حردانی در محوطه جریمه به قائدی رسید که ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 6+90: ارسال صالح حردانی در محوطه جریمه هنگ کنگ روی سر آقایی پور فرود آمد و ضربه سر استقلال خوزستان از بالای دروازه به بیرون رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا