سلامت خانواده

برخی از خواص منحصر به فرد لب را بشناسید

به گزارش خبرآنلاین از همشهری آنلاین، لیپو به عنوان داروی گیاهی و رنگ خوراکی استفاده می شود. لب حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است. چین و چروک را کاهش می دهد و پوست را جوان می کند.

آب چغندر دارای خواص ضد التهابی قوی است و برای درمان آکنه و جوش مفید است. چغندر در واقع حاوی تمام مواد مغذی مفید از جمله ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین B و C، پروتئین و فسفر است که برای تقویت و افزایش رشد مو مفید است.

بتالین و آنتی اکسیدان های موجود در لیپو برای سم زدایی و پاکسازی کبد مفید است و به درمان خانگی کبد چرب کمک می کند. کاهش سطح گلوکز خون و بهبود حساسیت به انسولین.

خواص لب برای نوزادان و کودکان

لابو خطر کم خونی فقر آهن را در نوزادان و کودکان کاهش می دهد و زردی و هپاتیت را درمان می کند. همچنین هضم غذا را بهبود می بخشد و برای درمان یبوست در نوزادان و کودکان مفید است.

لیبو باعث افزایش گردش خون در مغز و تقویت حافظه در نوزادان و کودکان می شود.

Labo زیرا دارای منابع غنی از ویتامین ها و کلسیم و همچنین نیترات است. برای مراقبت از پوست، استحکام استخوان و دندان، پیشگیری از پوکی استخوان، کنترل سطح کلسترول و غیره مناسب است.

کاهش التهاب و کمک به پیشگیری از سرطان

لیپو حاوی ماده ای به نام کولین است که می تواند حرکات عضلانی، خواب، یادگیری و حافظه را تقویت کند. این مواد مغذی با جذب چربی باعث انتقال امواج عصبی و کاهش التهاب مزمن می شوند.

لبو دارای رنگدانه بتاسیانین است که می تواند از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کند. نیترات ها که به عنوان نگهدارنده در گوشت استفاده می شوند، ممکن است در بدن ترکیب شوند و ترکیبات نیتروزامین را تشکیل دهند که به سرطان در بدن تبدیل می شود. بالم لب به کاهش یا جهش سلول های ناشی از این ترکیبات کمک می کند.

۲۳۳۲۳۶

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا