سلامت خانواده

با مصرف این میوه خوشمزه جوان بمانید

به گزارش خبرآنلاین، توت فرنگی میوه ای مفید با رنگ قرمز روشن و حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از آسیب سلولی جلوگیری می کند. این میوه دارای ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ما است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویتامین C توت فرنگی بیشتر از پرتقال است! ویتامین C یک ابزار قوی ضد پیری است. زیرا باعث افزایش تولید کلاژن، ترمیم آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید و بهبود چین و چروک و خطوط ریز می شود. این ویتامین پوست شما را روشن‌تر، نرم‌تر و صاف‌تر می‌کند و به طور خلاصه پوستی جوان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

توانایی انسان در جذب آنتی اکسیدان در توت فرنگی توسط محققان مورد ارزیابی قرار گرفته است. زمانی که این توانایی کم باشد، در معرض برخی بیماری ها از جمله استرس قرار خواهید گرفت. مطالعات نشان می دهد که استرس یکی از عوامل اصلی پیری سریع افراد است.

از آنجایی که توت فرنگی به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها، به ویژه فلاونوئیدها، این روند را کند می کند. پس بهتر است این نوع میوه را امتحان کنید. اگر تولید آنتی اکسیدان برای عملکرد طبیعی سلولی برای بدن شما دشوار است، باید از غذاهای طبیعی مانند این میوه استفاده کنید.

علاوه بر این، یافتن توت فرنگی کار سختی نیست. زیرا به راحتی در سراسر جهان در دسترس است. دانشمندان دریافته اند که چنین میوه هایی باید در رژیم غذایی همه افراد گنجانده شود تا خطر ابتلا به بیماری ها کاهش یابد.

233236

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا