سلامت خانواده

«بایدن» اعتراف کرد؛ حمله ایران به اسرائیل ویرانگر بود

گزارش کردن اقتصاد آنلاین به گزارش مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: در راستای کاهش تنش در منطقه حرکت کردیم که به سمت تنش پیش می رفت.

رئیس جمهور آمریکا با اذعان به قدرت پهپادهای تهران، مدعی شد: 99 درصد پهپادهایی که ایران برای رژیم اسرائیل فرستاد به دلیل دفاع ما به اهداف خود نرسیدند. در غیر این صورت، این حمله ویرانگر بود.

“جو بایدن” مدعی شد: “ما به هر حمله ای که نیروهای ما را هدف قرار دهد پاسخ خواهیم داد، همانطور که در اوایل سال جاری اتفاق افتاد که در آن 3 سرباز آمریکایی در اردن کشته شدند… حملات هوایی موفقیت آمیز علیه این گروه.” حمایت ایران!

به گزارش الجزیره، شایان ذکر است که عملیات “وداع صدیق” به عنوان نقطه عطفی در رویارویی ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به بازگرداندن بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور ایران شد. مقاومت. حمله تروریستی این رژیم به سفارت ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و یارانش عبور از خط قرمز مهمی تلقی شد که باعث شد ایران ضمن بازنگری در محاسبات قبلی خود تصمیم به اقدام مستقیم و علنی بگیرد. اقدام علیه تصرف سرزمین های اشغالی فلسطین

در این عملیات حدود 120 فروند موشک بالستیک، 30 موشک کروز و 170 پهپاد به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد و به گفته رسانه های صهیونیستی، حداقل 7 فروند موشک بالستیک به اهداف نظامی از جمله پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرد. این اقدام موجی از نگرانی کارشناسان و اندیشکده های آمریکایی را به همراه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا