اخبار سلامت

بانک اطلاعاتی بیماران آلزایمری و اوتیسمی در اختیار پلیس قرار گرفت/ 90درصد مردم قانون مدار و سالم هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت پرس ، سردار علی معیدی خرم آبادی; رئیس پلیس پیشگیری فرجا صبح امروز دوشنبه در دهمین گردهمایی اجتماعی پلیس پیشگیری گفت: پلیس پیشگیری باید با استفاده از همه ظرفیت ها رویکرد خود را تغییر دهد، امروز جامعه ما دارای افرادی فرهیخته، اصیل و آگاه است.

وی افزود: اگر بخواهیم در جامعه نقش آفرینی کنیم باید به علم جامعه شناسی رجوع کنیم; این علم می گوید جامعه دو جزء دارد: نظم و تحول اجتماعی.

خرم آبادی بیان کرد: معتقدیم با استفاده از همه توانمندی هایی که در جامعه وجود دارد و با استفاده از ابزارهای فناورانه می توانیم با رویکرد پیشگیری، گفتمان اجتماعی ایجاد کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: باید نحوه برخورد با مردم و برخورد با مراجعه کنندگان به کلانتری ها را تغییر دهیم و نگاه اجتماعی داشته باشیم. مردم نباید رفتار نابهنجار پلیس را ببینند و مردم باید احساس کنند که پلیس در مواجهه با پلیس درک اجتماعی دارد.

وی تاکید کرد: گفتمان پلیس خدمتگزار باید در لحظه تغییر کند و جامعه و جامعه را دنبال کند، جایی که نیاز است مقتدر باشد و در جایی که نیاز است دلسوزانه و مهربانانه عمل کند.

مویدی بیان کرد: بیش از 90 درصد قانون مدار و سالم هستند و عده کمی هم هستند که در جامعه بی نظمی ایجاد می کنند بنابراین نباید نسبت به مردم بدبین باشیم و با آنها برخورد تند داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این دسترسی به اقدامات پیشگیرانه پلیس کمک می کند، زیرا اگر این فرد رفتار غیرعادی داشته باشد و مثلاً شیشه بشکند، افسر ما می داند که این فرد به دلیل شرایط جسمی و روحی خود این کار را انجام داده است نه به دلیل ناهنجاری.

انتهای پیام/+

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا