علمی و فناوری

بازی Magic Muffins برای مقابله با همستر کامبت در تلگرام راه اندازی شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو) این به بازیکنان این فرصت را می دهد که تیمی متشکل از پنج شخصیت کوکی را ایجاد و سفارشی کنند، سپس با دشمنان مختلف مبارزه کنند و جوایز مختلفی را جمع آوری کنند. مانند سایر بازی‌های Tap-to-Earn در تلگرام، این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا جوایز اسرارآمیز را کشف کنند و کد ALLY Earn Alliance را در ۱۰ اکتبر فعال کنند.

Earn Alliance اعلام کرد که با راه اندازی نرم افزار بازی توانسته نظر بیش از 5200 بازیکن را به خود جلب کند. در میانه این بازیکنان در هر جلسه بازی 10 دقیقه فعالیت داشتند. آنها در مجموع 1.3 میلیون واحد طلا، پول داخلی مورد استفاده در Earn Alliance، و همچنین 45000 توکن ALLY برای خرید صندوقچه خرج کردند.

در گفتگو با Decrypt's GG، جوزف کوپر، مدیر عامل Earn Alliance، اشاره کرد که رشد ویروسی و نفوذ شبکه تلگرام در فضای تپ برای کسب درآمد او را به یاد دوران اوج انتشار بازی در فیس بوک می اندازد. وی تاکید کرد: امکان قرارگیری بازی‌ها بر روی پلتفرم تلگرام – که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و معامله‌گران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است – پتانسیل قابل توجهی متقاطع ایجاد می‌کند.

وی گفت: این افراد هستند که نقش شایسته ای در پیشبرد حرکت در حوزه فناوری های بلاک چین ایفا می کنند که این پیشرفت و توجه قوی بسیار ارزشمند است و ما می خواهیم در این تلاش مشارکت داشته باشیم.

Magic Muffins در تلاش است تا در بازی برتر تلگرامی همستر کامبت با لانچ گلزنی کند. این شرکت اعلام کرده است که این بازی پاداش ها و پاداش های بهتری را نسبت به بازی های دیگر ارائه می دهد و این بازی برای مبارزه با جوندگان طراحی شده است. این بیانیه یک شرط بلندپروازانه است، زیرا Hamster Combat قبل از معرفی توکن HMSTR خود در 26 سپتامبر، تقریباً 300 میلیون بازیکن را جذب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا