اخبار سلامت

بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد

به گزارش سلامت جو ، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در راستای سفرهای استانی خود و در اولین برنامه از سلسله بازدید از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق. ، با حضور در بیمارستان شهدای یافت آباد از طرح توسعه این بیمارستان. وی از ساختمان جدید در حال ساخت بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد از سال 93 در سه فاز با زیربنای بالغ بر 1146 متر با سرمایه گذاری خیرین آغاز شده است که فاز اول آن در ساختمانی در 5 طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و آی سی یو، ظرف 10 سال. در گذشته تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به دلیل عدم تامین مالی روند ساخت آن متوقف شد.

با توجه به نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق 17 و 18 تهران برای توسعه فضای بهداشتی و درمانی، رئیس جمهور در بازدید از این پروژه دستور تامین اعتبار ساخت آن را صادر کرد. طرح توسعه فاز یک بیمارستان شهدایی حداکثر تا پایان دهه فجر. یافت آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان عیادت کرد و از میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان آنها جویا شد.

رئیس جمهور همچنین از تلاش و کوشش پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا