سلامت خانواده

بازدیدهای فنی قبل از سفر با ضمانت سرویس و قطعات گروه صنعتی ایران خودرو

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهروز رفیعی از تسهیلات ویژه این شرکت برای مشتریان خبر داد و گفت: از آنجایی که در آستانه تعطیلات مدارس و آغاز فصل تابستان هستیم، شاهد افزایش ترافیک و سفرهای بین شهری خواهیم بود. بدین منظور با هدف صرفه جویی در زمان، هزینه، تردد و مصرف سوخت دارندگان خودروهای سواری گروه صنعتی ایران خودرو، انجام سرویس خودرو در محل با تخفیفات ویژه و استفاده از قطعات استاندارد خدمات پس از فروش ایران خودرو. ، بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان ارائه می شود.
وی با تاکید بر اهمیت معاینه فنی خودرو قبل از سفر و همچنین انجام سرویس های دوره ای، افزود: سرویس های دوره ای منظم خودرو ارتباط مستقیمی با عمر مفید خودرو دارد و به مرور زمان عملکرد بهتری را تضمین می کند.

به گفته رفیعی، در شرایط کنونی بسیاری از مالکان خودرو به دلایل مختلف از جمله نگرانی از تاخیر در تردد و مصرف سوخت، خدمات دوره ای خودرو را جدی نمی گیرند که ممکن است عواقب سنگین مالی و بروز حوادث ناگوار برای خودرو به همراه داشته باشد. مالک

معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادهادورو ایران ادامه داد: بازدیدهای فصلی و فنی قبل از سفر، انجام خدمات دوره گارانتی، تنظیم موتور و تعویض شمع، تعویض روغن موتور، تعویض لنت، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر بنزین، و همچنین کنترل های مکانیکی و الکتریک و … یکی از خدماتی است که در زمان و مکان مورد نیاز توسط امدادگران مجرب امدادادورو ایران بدون دریافت هزینه از مشتریان به صورت رفت و برگشتی برای صاحبان محصولات گروه صنعتی ارائه می شود.

رفیعی در پایان استفاده از قطعات استاندارد و ضمانت خدمات از خدمات پس از فروش ایران خودرو را نشان از تعهد این شرکت به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو برای دریافت خدمات مطمئن و استاندارد با آسودگی خاطر و بدون نیاز به مشتریان دانست. تاخیر انداختن.

برای دریافت خدمات در محل، شماره تلفن سراسری 096440 یا سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن ایساکو آماده هماهنگی و تعیین وقت برای مشتریان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا