سلامت خانواده

ایران می تواند به قطب درمان ناباروری در جهان تبدیل شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صادقی تبار مجوز رسمی واحد بین المللی بیماران مرکز درمان ناباروری ابن سینا را دریافت کرد. جهاد دانشگاهی وی از وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا آماده پذیرش بیماران بین المللی از سراسر جهان است.

وی افزود: این مجوز گامی کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات بین المللی این مرکز و ارتقای جایگاه کشور در حوزه درمان های تخصصی محسوب می شود.

صادقی تبار ادامه داد: برای اخذ مجوز واحد بین المللی بیمار از وزارت بهداشت، تمامی مراحل استاندارد و مقررات مربوطه را به دقت رعایت کردیم و با رعایت تمامی شاخص های مورد نیاز موفق به کسب امتیاز بالا شدیم.

وی افزود: این مجوز به ما این امکان را می دهد که خدمات پزشکی خود را با استانداردهای جهانی به بیماران نابارور از سراسر دنیا ارائه کنیم.

صادقی تبار گفت: بر اساس این مجوز بیماران بین المللی می توانند با اطمینان کامل از کیفیت خدمات مرکز ابن سینا از کلیه امکانات و خدمات درمانی با استانداردهای جهانی بهره مند شوند.

وی افزود: تعرفه های خدمات پزشکی ما به صورت شفاف در سایت مرکز درمان ناباروری ابن سینا منتشر می شود و بیماران می توانند با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنند.

صادقی تبار همچنین به تأثیر این مجوز در ارتقای جایگاه کشور در حوزه درمان های فوق تخصصی ناباروری اشاره کرد و گفت: دریافت این مجوز نه تنها به ما کمک می کند تا به عنوان یک مقصد درمانی مطمئن در سطح بین المللی شناخته شویم، بلکه همچنین جذب بیماران بین المللی و تقویت صنعت گردشگری تبدیل به درمان کشور می شود. این موضوع به رشد اقتصادی کشور کمک می کند و ظرفیت های پزشکی و درمانی ایران را به دنیا معرفی می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مجوز یکی از معیارهای مهم برای معرفی مراکز درمانی در سطح جهانی است. در ایران تنها تعداد محدودی از مراکز درمانی این مجوز را دریافت کرده اند که نشان دهنده اهمیت و اعتبار ویژه این گواهی است.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا وابسته به جهاد دانشگاهی در پایان تاکید کرد: اخذ این مجوز این امکان را به ما می دهد تا با ارتقای کیفیت خدمات و معرفی تخصص خود به یکی از قطب های درمان ناباروری در جهان تبدیل شویم. سطح بین المللی

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و ارائه خدمات باکیفیت بتوانیم درمان های تخصصی خود را در کمترین زمان و با بهترین شرایط به بیماران بین المللی ارائه کنیم و سهم خود را در ارتقای جایگاه کشور در حوزه پزشکی افزایش دهیم. و درمان های تخصصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا