ایران میزبان بیماران بین المللی در کمپین Rahmat Breeze – آژانس خبری مهر | اخبار ایرانی و جهانی

به گفته خبرنگار خبرنگار خبرنامه MEHR ، مبارزات انتخاباتی نسیم رحمات یک ابتکار بشردوستانه در زمینه گردشگری بهداشتی با هدف ارائه خدمات پزشکی با کیفیت و مقرون به صرفه به بیماران بین المللی در ماه مقدس ربی آل -هول (همزمان با 6 اوت) است.
این کمپین با مشارکت بیمارستانها ، پزشکان ، شرکتهای گردشگری بهداشتی و مؤسسات عمومی و عمومی اجرا شده و برای ترویج دیپلماسی بهداشت و تقویت برند مراقبت های بهداشتی ایران طراحی شده است.
مجید زنگووی ، دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت اسلامی ، در یک کنفرانس مطبوعاتی از کمپین های بین المللی “Nasim Rahmat” که در عمارت Baladiyeh برگزار شد ، با اشاره به کمپین Nasim Rahmat ، با اشاره به این گفت: “ما به انسجام داخلی نیاز داشتیم که موفق می شود که در مرحله بعد ، اقدامات عملیاتی را انجام دهد ، و یک سالگی برای یک سالگی برای یک سالگی ، و یک سالگی برای یک ماهه را به دست می آوریم. ایران
وی افزود: ایران به دلیل تمدن بالا و پزشکان حرفه ای و حس بشریت ، شایسته اجرای این برنامه است. “
مسلمان شوجی ، مدیر گردشگری و توسعه گردشگری در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: “محصولات ما در ایران در شرایط رقابتی جهانی مهم هستند و اقدامات انجام شده نشان می دهد که حتی در بی ثباتی و جنگ ، دو محصول گردشگری ، مانند زیارت و سلامتی ، کمتر آسیب پذیر بوده اند.”
به گفته او ؛ به همین دلیل ، ما باید به دنبال بهبود کیفیت تجربه بیمار خارجی باشیم ، زیرا در این مسیر مشکلاتی وجود دارد ، اما ما به قابلیت های کشور اعتقاد داریم.
وی افزود: ایران می تواند به راحتی با کشورهایی مانند امارات ، عمان و تایلند رقابت کند و اوضاع را تا حدودی مناسب کند و این مستقیماً با شعار گردشگری سال مرتبط خواهد بود. ” در فرآیند هماهنگی و اجرای ، به نظر می رسد که برای پیگیری جدی تر فعالیت ها باید منسجم تر و منسجم تر باشیم.
Shojaee تکرار کرد: با حضور وزارت بهداشت و همراهی عزیزان ، جمهوری اسلامی ایران با معیار خاص و اعزام به بغداد و کربلا وارد بازارهای هدف خواهد شد.
وی همچنین از همکاری دولت و بخش خصوصی قدردانی کرد و تأکید کرد که ظرفیت بیمارستان ها و مراکز پزشکی در کشور می تواند در توسعه گردشگری بهداشتی بسیار جذاب و مؤثر باشد.
یک بیمار خارجی می تواند یک سفیر فرهنگی باشد
متعاقباً جلسه ؛ میسام فاراجلایی ، دستیار شهردار و دبیر کارکنان اقتصاد خانواده شهرداری تهران ، گفت: “گردشگری بهداشتی باید با رویکرد اقتصاد دانش وارد زمینه گردشگری بهداشتی شود ، زیرا کشور چاره ای جز حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش ندارد.”
به گفته وی ، ایران در هر دو بخش نرم افزار و سخت افزاری مزایای جدی دارد. از منابع انسانی تخصصی و پزشکان گرفته تا بیمارستان ها ، سیستم های حمل و نقل و زیرساخت های شهری.
وی افزود: هر بیمار خارجی که برای معالجه وارد کشور می شود می تواند به عنوان سفیر برای معرفی جاذبه ها و عظمت ایران عمل کند ، و فرهنگ میزبانی افراد نیز توانایی بسیار خوبی برای تقویت گردشگری سلامت است. “
فراجلایی تأکید کرد: شهرداری تهران قصد دارد یک ارتباط واسطه ای بین بخش خصوصی ، استارتاپ ها ، فعالان بهداشتی و مؤسسات حاکمیتی برای خدمت به زیرساخت های شهری ، حمل و نقل ، فرهنگ و رسانه های شهرداری باشد.
وی خاطرنشان کرد: هنگامی که بخش خصوصی قادر به توانمندسازی باشد ، یک حاکمیت قادر خواهد بود. بنابراین ، همکاری کلیه موسسات حاکم ، از جمله وزارت بهداشت ، وزارت علوم ، وزارت امور خارجه و سایر آژانس ها ، برای توسعه گردشگری بهداشت ضروری است.
حسن محمودی ، مدیر کل درمانهای خارجی انجمن هلال احمر ، همچنین گفت: “از لحاظ ساختاری در زمینه های توانبخشی و فعالیت های خارج از کشور ، بحث های بهداشت و گفتمان ، ما به عنوان یک نهاد فعال در داخل و خارج از کشور شناخته می شویم.”
وی افزود: هلال احمر در آفریقا همچنین خدمات درمانی را ارائه می دهد و ظرفیتی است که می توانیم برای انتقال بیماران به کشور و افزایش قابلیت ها از آن استفاده کنیم.
ظرفیت هلال در گردشگری بهداشت
مدیر کل درمان های خارجی انجمن هلال احمر گفت: “هلال احمر به عنوان عضو هیئت مدیره بین المللی فدراسیون صلیب و هلال احمر در زمینه درمان ، توانبخشی ، بهداشت و حوادث در داخل و خارج از کشور فعال است.”
وی افزود: بیمارستان هلال احمر در دبی ، با بیش از 5 سال تجربه ، ظرفیت مهمی برای استخدام بیماران خارجی و توسعه گردشگری بهداشت ایران است.
محمودی ادامه داد: هلال احمر در حال حاضر با وزارتخانه های بهداشت در شش کشور آفریقایی و برخی از کشورهای آسیایی از جمله افغانستان و ارمنستان همکاری می کند که می تواند انتقال بیماران به ایران را فراهم کند.
سلامتی ، محور تحول فرهنگی و گردشگری
حمید صاحب ، مدیر کل بهداشت شهرداری تهران ، با تأکید بر تحول عمده کشور در بخش بهداشت ، گفت: “در حالی که ما فقط در ارائه خدمات اساسی بهداشتی با مشکلات جدی روبرو بودیم ، امروز ایران به یکی از مؤثرترین قدرت در زمینه بهداشت و درمان تبدیل شده است.”
وی افزود: این تحول نه تنها یک دستاورد فنی بلکه یک جنبش فرهنگی است که باید با افکار عمومی و جامعه بین المللی معرفی شود. “
صاحب با اشاره به موقعیت تهران گفت: “مدیریت شهری پایتخت به عنوان” پایتخت جهان اسلام “می تواند الگویی را در زمینه بهداشت ، زیرساخت های فرهنگی و گردشگری بهداشتی فراهم کند. شهرداری تهران نیز در این زمینه حضور دارد و نقش خود را در توسعه سلامت و تدوین وضعیت فرهنگی بازی خواهد کرد.