اخبار سلامت

ایران جزو 20کشور گردشگرپذیر/ هزینه کرد ایران در تبلیغ گردشگری 30 سنت و در ترکیه 10 دلار است

Anoushirvan Mohseni Bandpi ، معاون وزیر گردشگری در وزارت میراث فرهنگی ، امروز در یک کنفرانس خبری با همکاران رسانه ای در وزارت بهداشت گفت: “اگر امروز وزارت بهداشت اصرار بر عدم وجود ظرفیت آموزش پزشکی بیش از حد دارد ، دلیل اصرار بر افزایش کیفیت مراقبت های بهداشتی است.” ما باید در ارائه قابلیت های بهداشتی خود نتیجه بگیریم و نتیجه بگیریم و در قالب یک سیستم جامع گردشگری بهداشتی بوده است.

وی افزود: کشورهایی که در گردشگری بهداشتی تجربه دارند ، توانسته اند در بازاریابی نیز موفق شوند. ” اگر گردشگری بهداشتی این کشور از مزیت نسبی برخوردار باشد ، به دلیل مجهز شدن بیمارستانهای مجهز ، پزشکان توانمند و تسهیل کننده کار در این زمینه است. پیوند مفقود این کار جمعی موضوع برندسازی گردشگری بهداشتی بوده است. ایران مزایای رقابتی زیادی در این زمینه دارد. از جمله مراقبت های بهداشتی برای گردشگران و توانایی متخصصان داخلی.

وی افزود: اگر اهداف در نظر گرفته شود ، امیدوار است که تا پایان برنامه هفتم ، بیش از 6 میلیارد یورو در گردشگری داشته باشیم. “

بندپی گفت: “شورای مدیریت بهداشت تشکیل شده بود ، اما به مدت سه سال متوقف شده بود و ما تصمیم گرفتیم در جلسات شرکت کنیم.” ترویج ، ترویج ، بازاریابی و پذیرش مسافر مسافر بیمار توسط تسهیل کنندگان انجام می شود و بیمار قبل از ورود به بیمارستان از وزارت میراث دریافت می کند و پس از ورود به بخش بهداشت و درمان ، وزارت بهداشت را مدیریت می کند.

وی گفت: در زمینه گردشگری ، در ماه مه ، تعداد گردشگران در ماه ژوئن 14.4 ٪ منفی بود ، 52 ٪ منفی در ماه ژوئن ، 42 ٪ منفی در ماه ژوئیه و در ماه سپتامبر احتمالاً متوقف شد.

وی گفت که اروپایی ها ایران را قرمز اعلام کرده اند. بنابراین هدف ما جذب گردشگران از هند ، چین و روسیه است. برنامه ریزی شده است که با معرفی ظرفیت های ایران در همه ابعاد ، با مشاور گردشگری در برخی از کشورها آزمایش شود.

Bandpi اظهار داشت: در پاسخ به این سؤال از Tasnim در مورد اینکه چرا بسیاری از گردشگران خارجی به سایر کشورها مانند ترکیه به جای ایران مراجعه می کنند ، اظهار داشت: ایران در بین 20 کشور برتر توریستی معرفی شده است ، اما کشور ما 30 دلار در گردشگری و ترکیه خرج می کند. از طرف دیگر ، مسئله اصلی توسعه گردشگری حس امنیت است. ما در سال 1398 9 میلیون و 800000 گردشگر خارجی داشتیم ، اما در سال 1399 به دلیل تصادف برای یک ملی آذربایجان ، 1.8 میلیون گردشگر آذربایجان کاهش یافت. در سال 1403 ما 7 میلیون و 399،000 گردشگر خارجی داشتیم ، اما امسال جنگ 12 روزه باعث افزایش منفی ورود گردشگران خارجی شد. همچنین ، با توجه به اینکه هزینه های ما برای تبلیغات گردشگری 30 سنت برای هر توریست و 10 دلار در Türkiye است ، بنابراین ما باید تبلیغات بیشتری انجام دهیم.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا