اخبار سلامت

ایران به دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید داروست

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارو و تجهیزات پزشکی در ایران اظهار داشت: یکی از دلایل برای رشد صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی ایران در سال های اخیر عدم همکاری برخی کشورها و اعمال تحریم ها ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می شود، گفت: یکی از مولفه های موثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تامین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور، تلاش کردیم تا کیفیت این محصولات را ارتقا دهیم و صادرات به بازار منطقه را تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه خاطرنشان کرد: قطعاً برای تامین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به سوریه به دنبال کمک هستیم و امیدواریم این کشور نیز کمک کند. بتواند در آینده نزدیک ساختار بهداشتی خود را بهبود بخشد. تنظیم مجدد

معاون داروسازی و تجهیزات پزشکی سوریه همچنین ضمن قدردانی از همکاری های ایران در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی با سوریه گفت: پیرو توافق صورت گرفته در دو سال اخیر، موفقیت های خوبی در زمینه های مختلف این موضوع حاصل شد. مشارکت.

وی افزود: ایران نقش مهمی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه ایفا می کند و از جمهوری اسلامی ایران می خواهیم در تهیه برخی واکسن های مورد نیاز ما را یاری کند.

انتهای پیام/+

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا