سلامت خانواده

اولین مناظره چگونه برگزار می شود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که عملکرد دوره های گذشته و مناظره های گذشته آسیب شناسی شده بود، نقش قوه مجریه و نقش قوه مجریه بود. سازمانی که در دوره های قبل کاملاً منفعل بودند.

«محمد صالح مفتاح» با حضور در برنامه انتخاباتی «زمان» شبکه دو اظهار کرد: در این دوره از مناظره های انتخاباتی، قسمت اصلی مراسم که به نظر ما چندان مفید نبود، کاهش یافت و کاندیداها داشتند. فرصتی برای پاسخ به سوالات اضافه.

مفتاح افزود: زمان کاندیداها کم بود و نمی توانستند جامع صحبت کنند و حرفشان جمع بندی نمی شد.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: این موضوع به یک آسیب شناسی تبدیل شده و اکنون زمان کاندیداها را که در دوره های قبل دو تا چهار دقیقه بود افزایش داده ایم و محورها نیز کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه از برخورد لحظه ای و احساسی با مسائل و مسائل خودداری کرده ایم، گفت: می خواهیم رئیس جمهور انتخاب کنیم و این افراد مردان سیاسی هستند که شرایط رئیس جمهور شدن را دارند. کاندیداها کنار هم می نشینند و حرمت هر کاندیدا حفظ می شود.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما همچنین خاطرنشان کرد: سوالات از قبل در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، به عبارتی سوالاتی که تا پایان مناظره از داوطلب پرسیده می شود روی میز آنها است.

اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امشب (دوشنبه) از ساعت 20 تا 24 با اجرای مهدی خسروی برگزار می شود.

بر اساس آنچه رسانه ها اعلام کرده اند موضوع این مناظره اقتصادی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا