سلامت خانواده

اولین آمبولانس آموزش عمومی کشور به بهره برداری رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نوری ساری روز سه شنبه گفت: اولین آمبولانس آموزش همگانی کشور با چهار شماره مولاژ تمرین احیای قلبی ریوی و انسداد راه هوایی بزرگسالان و کودکان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این آمبولانس دارای کتابخانه با کتاب های آموزشی برای گروه های سنی مختلف از سه سال به بالا و مجهز به نوشت افزار و بازی های آموزشی با محوریت اورژانس است.

نوری ساری ادامه داد: تجهیزات پخش محتوای چندرسانه ای نیز در این آمبولانس برای ارائه مطالب آموزشی به طرق مختلف تعبیه شده است.

وی به نگارش و طراحی خلاقانه روی آمبولانس اشاره کرد و افزود: این اقدام به منظور جذابیت فضای آموزشی برای دانش آموزان و کودکان انجام شد.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: این آمبولانس در همه روزهای هفته به طور منظم برنامه های آموزشی خود را برای گروه های مختلف اعم از ادارات، نهادها، نیروهای امدادی و انتظامی و مدارس برگزار می کند و در مجالس فرهنگی، مذهبی و خانوادگی نیز حضور می یابد. در مناطق محروم پیدا خواهد کرد

وی گفت: در پایان هر دوره آموزشی به نفرات برتر جوایز ویژه ای اهدا می شود تا انگیزه و توجه بیشتر به مسائل اورژانسی جلب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا