سلامت خانواده

اولویت های کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده در بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی بینایی سنجیگفت: یکی از اعضای جامعه پزشکی ساکان مسئولیت اجرایی بسیار مهمی را در کشور بر عهده گرفته است. وظیفه همه ما چه در حوزه بهداشت و درمان و چه در زمینه های دیگر این است که به رئیس جمهور کمک کنیم تا موفق باشد و این موفقیت نظام و کشور است. و باعث افتخار جامعه پزشکی خواهد بود.

وی افزود: انتظار داریم وزیر بهداشت دولت چهاردهم که در روزهای آتی مستقر می شود با کمک نمایندگان مجلس 2 تا 3 اولویت مهم را برای بهبود وضعیت فعلی تعیین کند.

رئیس زاده تصریح کرد: توجه ویژه به اسناد و قوانین بالادستی، اولویت دادن به سلامت و تقویت شبکه، تلاش جدی برای رفع مشکلات نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان، کاهش دغدغه های جامعه پزشکی جوان از جمله مهاجرت، خودکشی و… تسهیل فضای کسب و کار و تعرفه ها یکی از مهمترین اولویت هایی است که وزیر بهداشت دولت چهاردهم باید به آن توجه جدی داشته باشد.

وی افزود: رفع این مشکلات قطعا در اختیار دولت فعلی است و چیزی قابل حل نیست، به عبارت دیگر باید توجه داشت که این کار انجام نشود.

رئیس زاده ادامه داد: همه 360 هزار نفر از اعضای سازمان نظام پزشکی تمام تلاش خود را برای موفقیت رئیس جمهور در همه عرصه ها به کار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: مسائلی مانند نسخه الکترونیک، پذیرش نسخه را با جدیت پیگیری کنید اپتومتریست می بینم و ما به تحصیل این افراد ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران افزود: مراقبت و سلامت اصلی چشم بر عهده دارد اپتومتریست می بینم و امیدواریم این رشته پزشکی روز به روز پیشرفت کند و در کنار مرزهای علمی دنیا به مردم خدمت رسانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا