سلامت خانواده

اورژانس ایران باید حرف اول را در منطقه بزند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی در حین بهره برداری از ناوگان موتورلنس اورژانس تهران بزرگترین انبار پشتیبانی کشور در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و اتاق کنترل عملیات بحران (EOC) افزود: عملکرد ما در تاریخ اثرگذار است بنابراین باید به گونه ای عمل و عمل کنیم که کارنامه ارزشمندی از خود به جای بگذاریم. .

وی افزود: پرسنل اورژانس در سخت ترین شرایط مشغول خدمت هستند و هدفشان کسب رضایت خداوند است چرا که خدمت محبت آمیز با مادیات قابل جبران نیست.

عین اللهی با اشاره به رویکرد مردمی و تلاش خالصانه شهید رئیسی در پیشرفت کشور خطاب به مدیران و کارکنان اورژانس گفت: شما پرسنل اورژانس دولت شهید رئیسی هستید و باید راه و مکتب او را ادامه دهید.

وزیر بهداشت با تاکید بر حرکت کشور به سمت اقتدار علمی گفت: اورژانس جمهوری اسلامی ایران باید به سمت اقتدار علمی حرکت کند و در منطقه پیش قدم شود.

وی تصریح کرد: اورژانس مانند یک دانشگاه است زیرا پرسنل آن باید به تمامی اطلاعات بیماری ها، حوادث، حوادث و جراحات دسترسی و آگاهی داشته باشند.

عین اللهی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون مورد توجه کشورهای جهان اسلام است، تاکید کرد: اورژانس کشورمان باید هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران برابری کند.

وی افزود: ایران کشوری چهارفصل و پر از حادثه و بلایای طبیعی است. بنابراین لازم است روز به روز امکانات و تجهیزات اورژانس در کشورمان ارتقاء یابد که در این زمینه آموزش، کسب تجربه و تقویت روابط دیپلماتیک در زمینه اضطراری حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا