سلامت خانواده

اهدای 50 دستگاه آمبولانس توسط خیرین سلامت در کشور – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو، جعفر معادل وی بعدازظهر چهارشنبه در سفر یک روزه خود به اراک در دیدار با عوامل اورژانس 115 استان مرکزی گفت: در 2 سال گذشته اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام شده و کارنامه خیرین سلامت در حوزه اورژانس بسیار روشن است و باید اذعان داشت که اورژانس پیش بیمارستانی شهر اراک اولین منطقه ای بود که مجمع خیرین در آن فعال شد.

وی تاکید کرد: مجموعه فعالیت هایی که در اورژانس 115 استان مرکزی انجام می شود در کل کشور پیشگام بوده و الگویی برای سایر اورژانس های پیش بیمارستانی محسوب می شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 50 دستگاه آمبولانس توسط خیرین خوب تامین شده است فکر کن سلامت در کل کشور اهدا شده است، گفت: با تلاش مجموعه دانشگاه و تلاش خیرین پایگاه ارتباطی اورژانس در استان مرکزی وجود ندارد.

معادل گفت: بر اساس تصمیمات به زودی با افتتاح یک مرکز بین بین المللی به منظور برگزاری المپیادها و مسابقات بین بین المللی فوریت های پزشکی شهرستان اراک در زمینه اورژانس هاب منطقه تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان اورژانس 115 کشور فرسودگی آمبولانس ها و عدم تناسب تعداد ورودی و خروجی را از جمله مشکلات سازمان اورژانس کشور دانست و تصریح کرد: با اخذ مجوزهای استخدامی لازم و آموزش دانشجویان فوریت های پزشکی خوشبختانه از نظر تامین نیرو مشکل خاصی نداریم اما از نظر تامین نیروی انسانی نیازمند حمایت ویژه تری برای مدیریت بحران در کشور هستیم.

معادل وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به مصدومان نقش اساسی در حفظ جان و سلامت بیماران دارد، تاکید کرد: آمبولانس ها باید در شرایط فنی و تجهیزاتی مناسب باشند تا بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند. . در این راستا اورژانس استان مرکزی الگویی برای سایر اورژانس های کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: باید از همه ظرفیت ها برای ارتقای سطح خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در کشور استفاده شود چرا که اورژانس باید در همه ابعاد خدمت رسانی به مردم پیشگام باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا