علمی و فناوری

اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ ۷ امکان‌پذیر خواهد شد

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی 7 حاکی از آن است که این ساعت‌ها قابلیت‌های جدید ردیابی سلامتی را ارائه خواهند کرد. به عنوان مثال، انتظار می رود سطح قند خون کاربران اندازه گیری شود، ویژگی که به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افراد بدون دیابت کمک می کند تا سبک زندگی سالمی داشته باشند.

اندازه گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند غیر تهاجمی است و نیازی به سوراخ کردن پوست و استخراج خون ندارد، بنابراین افراد می توانند سطح قند خون خود را به راحتی اندازه گیری کنند. به طور کلی انتظار می رود که اکثر گجت های پوشیدنی در آینده از این ویژگی پشتیبانی کنند. انجام دادن

سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه گیری سطح قند خون با گلکسی واچ 7 اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به سنسور اندازه گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم مانیتورینگ قند خون فاش نشده است. انتظار می رود ساعت هوشمند گلکسی 7 همراه با گلکسی فولد 6 و فلیپ 6 در تاریخ 7 جولای عرضه شود.

گلکسی واچ 7 ممکن است به تراشه جدید اگزینوس W940 مجهز شود که 50 درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا