سلامت خانواده

انتشار دومین آمار تجهیزات پزشکی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری گفت: اطلاعات موجود در آمار تجهیزات پزشکی فصل جدیدی برای فعالان و ز در این زمینه مفید تلقی می شود و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در این زمینه هستند می توانند با دسترسی به اطلاعات آن مسیر هموارتری را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به آمار رسمی تجهیزات پزشکی به تحقق شعار سال در راستای «جهش تولید با مشارکت مردمی» کمک می کند، گفت: انتشار این اطلاعات برای دومین سال متوالی به این منظور بوده است. شفاف سازی و تحقق ایجاد اتاق شیشه ای در حوزه تجهیزات پزشکی. است.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: آمار دارویی نقشه راه برنامه است. کوچک و تهیه اقلام مورد نیاز در این زمینه توسط ز بنفان و علاوه بر اطلاعات آمار ۱۴۰۱ دارای اطلاعاتی مانند «نوع عرضه ارز» برای اقلام مختلف است. بر این اساس نیاز ارزی کشور به ارز ترجیحی (4200 تومان و 28500 تومان) و ارز غیر ترجیحی (ارز تالار دوم) به تفکیک اقلام تعیین می شود.

به گفته وی، آمار تجهیزات پزشکی 1402 که از طریق پنجره شفافیت سازمان غذا و دارو (publicbi.fda.gov.ir) و به صورت مستقیم (با نام کاربری عمومی Publicuser و رمز عبور Public@12345) قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا