سلامت خانواده

امکان تخصیص و تفکیک میزان حق بیمه کارفرمایان دستگاه های اجرایی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امکان تخصیص و تفکیک حق بیمه کارفرمایان دستگاه های اجرایی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان فراهم شده است، گفت: امکان تخصیص و تفکیک حق بیمه کارفرمایان دستگاه های اجرایی فراهم شده است. وی گفت: به منظور کمک به کارفرمایان محترم کارگاه های دولتی و دستگاه های اجرایی و ایجاد نظم و ترتیب در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و همچنین اسناد مالی و مطالبات، امکان تخصیص و تفکیک میزان حق بیمه مربوطه وجود دارد. به ماه جاری معوق و تکمیلی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در بخش حق بیمه دستگاه های اجرایی تصویب و اجرا شده است.

محمدی افزود: مبلغ حق بیمه کارکنان کارگاه های دولتی و دستگاه های اجرایی توسط اداره کل خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز و مبلغ مربوطه توسط سازمان تامین اجتماعی درج و ثبت می شود. صاحب حساب سازمان مربوطه در سامانه آفلاین حق بیمه کارکنان دستگاه های اجرایی. با توجه به اینکه مبلغ مذکور بدون تفکیک (فهرست ماه جاری، معوق و تکمیلی) اعلام و ارسال می گردد و به طور کلی; این امر منجر به بروز مشکلاتی از جمله ایجاد بدهی مضاعف می شود و لذا سازمان تامین اجتماعی به منظور مساعدت به کارفرمایان محترم در این بخش و جلوگیری از مشکلات مذکور امکان تفکیک و تخصیص مبلغ بدهی را فراهم نموده است. حق بیمه در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس es .tamin.ir لیست معوقات و تکمیلی را بر اساس سال، ماه و ماه جاری ارائه کرده است.

وی افزود: بر این اساس پرونده آموزشی «نحوه تخصیص و تفکیک مبلغ حق بیمه مربوط به لیست ماه جاری، معوق و تکمیلی در سامانه غیرحضوری حق بیمه کارکنان دستگاه های اجرایی» قرار گرفته است. در سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir قرار داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا