علمی و فناوری

امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 نشدند می توانند از امروز چهارشنبه 9 فروردین در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)و به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیصدر معاون آزمون سازمان سنجش گفت: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مرحله دوم نشدند. آزمون سراسری 1403 تا تاریخ تعیین شده بدلیل تعطیلات نوروزی برای آخرین بار هماهنگی شده است تا فقط در روزهای چهارشنبه 29 فروردین و پنجشنبه 30 اردیبهشت در آزمون مذکور ثبت نام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تاکید کرد: داوطلبان ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های مذکور از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام شدند. ایشان در این آزمون شرکت نکرده اند و بدیهی است پس از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات پذیرفته نخواهد شد.

نایب رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کرده اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات خود را ندارند.

گفتنی است آزمون دوم داوطلبان در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 18 تیرماه 1403 برگزار می شود و داوطلبان توجه داشته باشند که آزمون اول سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا