اخبار سلامت

امتیاز بالای 10نفر برای تصدی وزارت بهداشت/ 2زن بین گزینه ها

حسین کرمان پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، درباره آخرین اخبار انتصاب وزیر بهداشت در کارگروه انتصاب وزیر بهداشت، اظهار داشت: در این مدت حدود 50 نفر توسط احزاب، گروه ها و افراد مختلف به عنوان کاندیدای وزارت بهداشت به کمیته انتصاب وزیر معرفی شدند. مقرر شد اعضای کمیته به افراد معرفی شده امتیازی بین 1 تا 10 بدهند. امتیازدهی بر اساس رزومه و رتبه علمی افراد، دستاوردهایی که در پست اجرایی داشته اند و … انجام می شود و شورای راهبری از کمیته بهداشت خواست تا لیست اسامی 10 نفر از این گزینه ها را که امتیاز بالای 7 را از کمیته کسب کرده اند به این کمیته ارسال کند. شورایی که انجام شد.

دبیر کمیته انتصابات وزیر بهداشت افزود: مقرر شده اسامی 3 تا 5 نفر به عنوان گزینه های پیشنهادی وزارت بهداشت به شورای راهبری اعلام شود و شورای راهبری 5 نفر را انتخاب کند. از بین 10 نفری که به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت بالاترین امتیاز ذکر شده است یا درخواست مجدد از کمیته بهداشت، البته نظر کمیته این است که افراد دارای امتیاز بالا به عنوان گزینه های پیشنهادی وزارت بهداشت معرفی شوند. سلامتی.

کرمان پور با بیان اینکه این کمیته فعلاً قصد ندارد اسامی افراد پیشنهادی را اعلام کند، ادامه داد: دو نفر غیرپزشک جزو 10 نفری هستند که اسامی آنها به شورای راهبری ارسال شده است. از بین این 10 نفر دو نفر زن هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا