سلامت خانواده

افزایش 16 درصدی غرق شدگی در کشور/ سهم رودخانه ها از دریا بیشتر است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر سازگاربا اشاره به ثبت 667 مورد غرق شدگی بودن وی از ابتدای سال تا 14 مرداد 1403 در کشور گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش غرق شدگی داشته است. بودن ما در کشور هستیم.

وی به افزایش 15 درصدی قربانیان غرق شدگی اشاره کرد بودن وی طی 5 ماه گذشته در کشور افزود: در این مدت 267 نفر بر اثر غرق شدگی مجروح شدند. بودن آنها خدمات مورد نیاز را توسط نیروهای اورژانس دریافت کرده اند.

سازگار با گفتن اینکه او جوان است بیشترین قربانی غرق شدن بودن امسال پسر یک ساله و مسن ترین قربانی مردی 90 ساله است، گفت: میانگین سنی مصدومان و غرق شدگان بودن 23 سال می گذرد و 80 درصد مجروحان به دلیل غرق شدن هستند بودن امسال مرد و 20 درصد زن بودند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش موارد غرق شدگی بودن وی در فصول گرم و تابستان تصریح کرد: استان های فارس با 60 مورد، بوشهر با 50 مورد، مازندران با 48 مورد و هرمزگان با 47 مورد بیشترین موارد غرق شدگی را دارند. بودن در کشور ثبت نام کرده اند.

سازگار وی ادامه داد: رودخانه ها با 25 درصد، دریا با 18 درصد، استخرهای کشاورزی با 16 درصد و استخرهای خانگی و عمومی با 14 درصد بیشترین نقاط غرق شده بودند. بودن در آنها ثبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا