اخبار سلامت

اغلب جامعه پزشکی شریف و زحمتکش هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت جو ، محمد رئیس زاده امروز در جمع خبرنگاران در سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در حوزه سلامت موضوع خبررسانی از این منظر حائز اهمیت است. که می تواند سواد سلامت مردم را افزایش دهد. یکی از شعارهای مهم سازمان جهانی بهداشت خودمراقبتی بوده است و به مرور زمان با افزایش بار بیماری ها این خودمراقبتی نیز تخصصی می شود و از این رو انتظار می رود افراد جامعه از سطح بالای سواد سلامت به عنوان مثال، مردم باید بدانند چگونه قند و فشار خون خود را کنترل و کنترل کنند، در چه سنی باید نگران بیماری های مزمن باشند و کدام سرطان ها باید غربالگری شوند.

وی افزود: نقش خبرنگاران حوزه سلامت در ارتقای سلامت جامعه بسیار مهم است و آموزش جامعه به موضوعات مرتبط با سلامت، ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری ها و ارتقای خودمراقبتی جامعه با ارتباط و هم افزایی محقق می شود. بین خبرنگاران سلامت و جامعه پزشکی.”

رئیس سازمان نظام پزشکی ادامه داد: تصویر قدرت یا هژمونی مفیدتر از خود قدرت است و اخبار و رسانه ها با وجود مشکلات و معضلاتی که در آن وجود دارد نقش مهمی در ایجاد این تصاویر در ذهن مردم دارند. حوزه سلامت، چهره واقعی و مسلط جامعه پزشکی کشور ما جامعه ای اصیل، پرتلاش، علمی است که از دل مردم به مردم خدمت می کند و گواه این مدعا شهدای تقدیم به مردم است. مردم در دوران دفاع مقدس و کرونا، بنابراین تصویری که از این جامعه ایجاد می شود نباید بر اساس استثنا باشد. باشد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا