اخبار سلامت

اعلام آمادگی کادر درمان ایران برای اعزام به غزه

به گزارش گروه اجتماعی سلامت جو ، محمدحسین زارع زاده; رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: 10 ماه از آغاز موج سنگین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و از آنجایی که مجامع بین المللی در برابر این گونه اقدامات سکوت کرده و به وظایف قانونی خود سهل انگاری نمی کنند. این رژیم کودک کش هر روز مرتکب جنایات جدیدتر و گستاخانه تر می شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی افزود: از آنجایی که ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد قطعاً به این معناست که ما حق داریم قاطعانه پاسخ دهیم و خون این والا مقام است. شهید بی پاسخ نمی ماند

زارع زاده با تاکید بر افول رژیم صهیونیستی گفت: این نوع اقدامات تروریستی رژیم غاصب که طی ماه های گذشته بدون هیچ حساب و کتابی شاهد آن بوده ایم، نشان از نزدیک شدن به پایان عمر این باند جنایتکار است. ما به زودی شاهد خواهیم بود، به خواست خدا.”

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: در صورت دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور در میدان و ارائه خدمات هستند. خدمات پزشکی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه.

وی یادآور شد: در ماه های نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از 15 هزار نفر از کادر بهداشتی و درمانی کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا