سلامت خانواده

اعتراض پرستاران به کجا رسید؟

به گزارش خبرآنلاین، خسرو صادق نیت در نشست با اعضای شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان سازمان نظام پرستاری و برخی تشکل های فعال در این حوزه با هدف حل مشکلات پرستاران تصریح کرد: علاوه بر جلساتی که برگزار شد، از مجموعه پرستاری نیز دعوت کردیم تا مسائل و مشکلات را به طور کامل ارائه و جمع بندی کنند.

مهر در خبری نوشت: وی افزود: معوقات و مطالبات پرستاران مهم ترین مشکل مطرح شده در این جلسات بود چرا که این موضوع در برخی شهرستان ها نارضایتی پرستاران را نیز در پی داشته و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

صادق نیت با بیان اینکه اقدامات موثری از سوی رئیس جمهور و وزیر بهداشت در زمینه مطالبات پرستاران انجام شده است، ادامه داد: موضوع قیمت گذاری خدمات پرستاری و مشکلات پیش روی این قانون با معاون رئیس جمهور نیز در میان گذاشته شد. سلامت است و در این راستا باید اقدامات اساسی در جهت اجرای بهتر آن انجام شود.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع فوق العاده ویژه ارتقای بهره وری و عدالت از دیگر موضوعات مهمی است که باید پیگیری شود.

صادق نیت با تاکید بر توجه همه جانبه به همه گروه های بالینی گفت: باید به گروه پرستاری به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین اعضای کادر پزشکی توجه ویژه بیشتری شود.

وی ادامه داد: باید در کنار هم باشیم و به حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی کمک کنیم.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی استفاده از ابزارها و قوانین مصوب را بهترین راه حل برای اجرا و رفع مشکلات عنوان کرد و یادآور شد: در این زمینه رایزنی ها و پیگیری ها نیز باید از طریق شورای اسلامی شهر انجام شود. .

۲۳۳۲۱۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا