اخبار سلامت

استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان های مراکز درمانی و بیمارستانی ممنوع می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی سلامت پرس ، مهدی چمران امروز در جلسه 211 شورای شهر تهران به آتش سوزی بیمارستان گاندی اشاره کرد و اظهار داشت: این اتفاق در روزهای گذشته و با حضور به موقع آتش نشانان رخ داد. به نقطه بحرانی نرسید.»

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان آتش نشانی، شعله های آتش در ساختمان بیمارستان گاندی ماهار مهار شد و بیماران بستری در این بیمارستان توسط دستگاه های دیگر به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند. و گروه ها

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نمای ساختمان بیمارستان گاندی گفت: نمای این ساختمان کامپوزیت است و همانطور که می دانید کامپوزیت در هنگام آتش سوزی مشتعل می شود، علیرغم اینکه برخی می گویند این گونه کامپوزیت ها نسوز هستند اما تست می شود. انجام شده و مشخص شده است که در هنگام آتش سوزی، نماها دچار آتش سوزی می شوند.

چمران با اشاره به اینکه استفاده از نماهای کامپوزیت برای واحدهای مسکونی ممنوع است، تصریح کرد: پیشنهاد من این است که شورای شهر تهران مصوبه ای مبنی بر عدم استفاده از نماهای کامپوزیت برای مراکز درمانی و بیمارستان ها و استفاده از این نوع داشته باشد. نما برای مراکز درمانی ممنوع است. بودن

وی با اشاره مجدد به حضور 12 ایستگاه و آتش نشانی در محل حادثه بیمارستان گاندی گفت: باز هم از آتش نشانان تشکر می کنم.

به گزارش تسنیم، نرجس سلیمانی؛ رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت مرکز حقوقی شهردار تهران گفت: این مرکز باید ارتباط خوبی با ادارات حقوقی و سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران داشته باشد.

سلیمانی با اشاره به حضور مستمر مرکز حقوقی شهرداری تهران در انعقاد قراردادها و پروژه های مشارکتی گفت: این موضوع ضروری است و انتظار داریم شهرداری تهران گزارشی در این خصوص تهیه و به شورا ارائه کند.

مهدی چمران; رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تذکر سلیمانی در خصوص مرکز حقوقی شهرداری تهران، تصریح کرد: شورا علاوه بر وظیفه این مرکز، وظیفه دارد به طور جدی به اختلافات حقوقی ورود و پیگیری کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا