سلامت خانواده

استرس شغلی ممکن است منجر به فیبریلاسیون دهلیزی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سلامت جو به نقل از دارو محققان گزارش می دهند که کارکنانی که استرس بالایی دارند 97 درصد بیشتر در معرض خطر هستند محاکمه به فیبریلاسیون دهلیز روبرو هستند و این خطر را افزایش می دهد محاکمه منجر به سکته و نارسایی قلبی می شود.

“خاویر ترودلنویسنده ارشد این مطالعه از دانشگاه لاوال کانادا، گفت: “مطالعه ما نشان می دهد که عوامل استرس زا “ممکن است در این زمینه مربوط به کار باشد.”

برای این مطالعه، محققان از داده های بیش از 5900 کارمند کانادایی استفاده کردند که طی یک پروژه تحقیقاتی از سال 1991 تا 2018 جمع آوری شده بودند. بیاورید تجزیه و تحلیل شدند.

از کارکنان در مورد استرس کاری خود سوال و مدارک پزشکی نشان داد که 186 نفر داشتند فیبریلاسیون تبدیل به راهرو شدند.

حدود 19 درصد از افراد مبتلا به فیبریلاسیون دهلیسی گفتند که استرس شغلی بالایی دارند، در حالی که 25 درصد دیگر گفتند که حقوق کافی دریافت نمی کنند. حدود 10 درصد گفتند که به خاطر کارشان استرس دارند و همچنین احساس ضعف می کنند.

در فیبریلاسیون دهلیزها، حفره های فوقانی قلب شروع به ضربان نامنظم می کنند. در نتیجه، خون در محفظه جمع می شود که به طور بالقوه منجر به سکته مغزی خطرناک می شود.

فیبریلاسیون به گفته انجمن قلب آمریکا، فیبریلاسیون دهلیزی خطر مرگ ناشی از قلب را دو برابر می‌کند و این خطر را افزایش می‌دهد. محاکمه با سکته مغزی همراه است.

ترودل اثربخشی مداخلات در محیط کار برای کاهش عوامل استرس زا است زا ذهنی که ممکن است خطرناک باشد فیبریلاسیون کاهش فیبریلاسیون دهلیزی باید در تحقیقات آتی مورد بررسی قرار گیرد.”

ترودل وی گفت: تغییرات احتمالی در محل کار که می تواند به سلامت قلب کمک کند شامل کاهش سرعت پروژه های بزرگ برای جلوگیری از افزایش حجم کاری، ساعات کاری انعطاف پذیر و جلسات منظم بین مدیران و کارکنان برای بحث در مورد چالش های روزانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا