علمی و فناوری

استان‌های صدرنشین در بازی همستر مشخص شدند

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)این روزها فضای مجازی در اختیار یک همستر است. البته فضای واقعی بهتر نیست. در مترو، اتوبوس، پیاده رو، خط نانوایی، محل کار و… عده ای در فاصله چند اینچی موبایل خود به شدت به شکم همستر ضربه می زنند.

«همستر کامبت» در فروردین ماه سال جاری معرفی شد و کم کم کاربران را به خود جذب کرد تا اینکه در نهایت به دلیل تجربه نقدینگی سکه های «نه سکه» در صرافی ها، این بازی ناگهان سر و صدای زیادی به پا کرد.

Hamster Combat یک بازی تلگرامی است که در آن کاربر می تواند تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی خود سکه های مجازی به دست آورد.

اما کدام استان ها بیشتر به دنبال همستر بودند؟

استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به ترتیب در راس شرکت کنندگان در «همستر کامبت» قرار دارند.

سکه هایی که فقط به پول واقعی تبدیل می شوند زیرا تا زمانی که این پروژه در صرافی ها تعریف نشود، قیمت همستر کامبت مشخص نخواهد شد و حتی معلوم نیست این بازی به پایان خوش «نات کوین» خواهد رسید یا خیر.

دکتر محمد رحیمی، جامعه شناس و استاد دانشگاه در این خصوص گفت:

دلیل اینکه در روزهای اخیر موج زیادی از مردم به بازی همستر کامبت می روند و آن را تبلیغ می کنند این است که دانش لازم را نه در زمینه رسانه و نه در زمینه درآمدزایی کسب نکرده ایم و به راحتی فریب رسانه ها را می خوریم. تبلیغات نمونه ای از این عدم آگاهی از بورس و ارز دیجیتال را دیدیم. وقتی انسان می ترسد فرصت سود را از دست بدهد و جلوتر از بقیه بماند، منطق و تحلیل خود را کنار گذاشته و در مواقع حساس به صورت انبوه عمل می کند و فقط با روند بازار پیش می رود. ثروتمند شدن به هر قیمتی اگر درآمدزایی نداشته باشد باعث بروز ناهنجاری های روانی و اجتماعی در افراد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا