سلامت خانواده

از ترمیم موفقیت آمیز دریچه میترال قلب بدون جراحی باز تا قرار دادن تولید داخلی بر صادرات

محمد بهرامی نماینده بویار احمد، دانا و مارگون در شورای اسلامی وی در آیین افتتاح سه پروژه مخابرات روستایی در شهرستان بویراحمد گفت: ارائه خدمات در سطح روستاهای محروم و دورافتاده نیازمند همت و تلاش مدیران کوشا و پیگیر است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، توسعه شبکه اینترنت در روستاهای محروم و دورافتاده از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی سرعت می گیرد.

نماینده بویار احمد دنا و مارگون وی در شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت اعتبارات مسئولیت اجتماعی بر تلاش و فعالیت مدیران در راستای خدمات رسانی بهتر به روستاها تاکید کرد و گفت: مدیران باید از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات بهتر به روستاها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اعتبارات خوبی از محل مسئولیت های اجتماعی در نظر گرفته شده است که با برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی بهتر به روستاها و مناطق دورافتاده این استان انجام می شود.

محمود رادمنش، مدیرکل ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد وی همچنین گفت: در راستای برقراری عدالت ارتباطی در روستاهای کم برخوردار و کم برخوردار دو طرح افتتاح و یک طرح راه اندازی شد. در این مراسم طرح ایستگاه سیار روستای چشم پهن راه اندازی و دو طرح ارتقای اینترنت در روستای محمود آباد و روستای مختار به بهره برداری رسید.

وی افزود: مبارزه برای برقراری ارتباط در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به نقطه سبز ادامه دارد. هم اکنون 98.5 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

طارمی و جهانبخش از بهترین های AFC هستند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین گزارش خود از بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ های اروپایی به بررسی بازیکنانی که با تیم های خود به عنوان قهرمانی دست یافتند، از میان اسامی، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو که عنوان قهرمانی را کسب کرد، پرداخته است. با این تیم در جام حذفی و علیرضا جهانبخش به مقام قهرمانی رسید وینگر فاینورد هلند نیز که با تیمش قهرمان جام حذفی شده بود دیده می شود.

در محتوا سایت اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با طارمی اعلام کرد: پس از چهار سال حضور، قرارداد مهاجم ایرانی با پورتو به پایان رسید و او موفق شد در فینال جام حذفی گل برتری تیمش را برای قهرمانی در جام حذفی پرتغال به ثمر برساند. .

این بازیکن 31 ساله راهی غول می شود بیا دیگه این به معنای پیوستن به تیم اینتر است. طارمی در فصول 2020-2019 و 2023-2022 بهترین گلزن لیگ پرتغال بود و توانست با پورتو عناوین زیادی کسب کند.

این سایت اینترنتی درباره با علیرضا جهانبخش نوشت: علیرضا جهانبخش همراهی کرد فاینورد با پیروزی برابر نایمخن آنها توانستند جام حذفی را از آن خود کنند. او در این فصل به فاینورد او کمک زیادی کرد و فصل گذشته توانست قهرمان لیگ هلند شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا