سلامت خانواده

ارائه خدمات درمانی به بیش از 58 زائر تا 7 مرداد / 8 نفر به شهرستان مبدأ منتقل شدند.

بابک یکتاپرست در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش اورژانس پیش بیمارستانی از روز دوشنبه پانزدهم تا شنبه. بیست و هفتم مرداد بیان کرد: در این مدت 58 هزار و 868 زائر اربعین حسینی عیادت شدند که تعدادی مصدوم و تعدادی نیز به دلیل بیماری به کادر درمانی مراجعه کردند و 2 هزار و 927 نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام تعدادی از زائران اربعین حسینی توسط اورژانس هوایی افزود: در مدت مذکور پنج نفر توسط اورژانس هوایی اعزام شدند و حدود 55 هزار و 941 زائر در محل خدمات درمانی دریافت کردند.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه 2 هزار و 883 زائر اربعین حسینی با علائم گرمازدگی خدمات درمانی دریافت کردند، گفت: حدود 14 هزار نفر نیز به دلیل گرمازدگی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی بستری و سرپایی به زائران حسینی ادامه داد: در این مدت حدود یک هزار و 306 نفر بستری شدند و بیش از 13 هزار نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: لازم است بدانید در این مدت 234 عمل جراحی انجام شد که از این تعداد 22 مورد سرپایی، 71 نفر به بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی و 8 نفر به بیمارستان های شهرستان منتقل شدند. منشاء پیدا کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا