سلامت خانواده

ارائه خدمات درمانی به بیش از 2800 نفر از عزاداران شهدای خدمت

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سعید اوحدی درباره خدمات ارائه شده در مراسم تشییع شهدای خدمت در کشور گفت: تا ساعت 14 امروز. ۲۸۳۹ برخی از عزاداران شرکت کننده در مراسم تشییع شهدای خدمتگزار در استان های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه ها، اتوبوس های آمبولانس و تیم های امداد و نجات هلال احمر از خدمات درمانی و سرپایی این جمعیت بهره مند شده است.

او ادامه داد: ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی هلال احمر با 193 تیم امدادی در 7 استان حاضر خدمات امدادی و درمانی به مردم حاضر در مراسم تشییع شهدا ارائه می شود و تاکنون 85 نفر با تلاش امدادگران برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی به مراکز درمانی ثابت و سیار منتقل شده اند.

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه کشوری جمعیت هلال احمر افزود: دو فروند بالگرد هلال احمر در مشهد و دو فروند بالگرد در خراسان جنوبی برای امداد رسانی احتمالی در حالت آماده باش هستند. تعداد سه اتوبوس آمبولانس 20 موتورلنس با تمامی امکانات به همراه حدود 80 دستگاه خودروی امدادی برای جمعیت در مشهد درحال حاضر 12 تیم تخصصی امدادی در این زمینه فعال هستند آوار با آتش نشانی مشهد هم همکاری دارند.

افزایش امداد در مراسم ترحیم

وی گفت: تا ساعت 15 امروز ۲۹۷۵ برخی از عزاداران شرکت کننده در مراسم تشییع شهدای خدمتگزار در استان های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با مراجعه به مراکز، پایگاه ها، اتوبوس های آمبولانس و تیم های امداد و نجات هلال احمر از خدمات درمانی و سرپایی این جمعیت بهره مند شده است.

اوحدی وی خاطرنشان کرد: 96 نفر به مراکز درمانی سیار و ثابت اعزام شدند که 545 نفر در محل درمان شدند. ۲۳۳۴ مردم نیز از خدمات سلامت محور بهره مند شدند. لازم به ذکر است، ستاد مرکزی عملیات تدفین شهدای خدمت با حضور هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و … تشکیل شد که بر عهده کمیته است. امداد و نجات مسئولیت آن بر عهده هلال احمر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا