سلامت خانواده

ارائه خدمات تخصصی پزشکی به زائران ایرانی با تلاش جمعیت هلال احمر

طاهر درودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توانایی های جسمی و روحی افراد قبل از اعزام به حج بررسی می شود، اظهار کرد: لازم است بدانید که معاینات کامل و آزمایشات لازم برای همه زائران انجام شده است و افراد پس از اعزام به حج صلاحیت جسمانی آنها گواهی سلامت روانی و پزشکی دریافت کردند و سازمان حج و زیارت مراحل اداری صدور روادید را برای زائران انجام داده است.

وی در خصوص ارائه خدمات درمانی به زائران سرزمین وحی افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته خدمات درمانی در شهرهای مکه و مدینه به زائران ارائه می شود. در همین راستا در مدینه منوره دو مرکز شبانه روزی ماهواره ای در منطقه مرکزی حرم و یک مرکز تخصصی که بیمارستان اصلی هلال احمر است وجود دارد. فعال است

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور گفت: زائران مدت بیشتری در مکه مکرمه می مانند و بیمارستان اصلی هلال احمر که فوق تخصصی است در این شهر و در همچنین خدمات پزشکی و دارویی به 64 هتل به عنوان مراکز تجمع زائران به صورت شبانه روزی ارائه می شود. ، تجهیزات و امکانات فراهم شده است، همچنین پنج مرکز درمانی دیگر به جز بیمارستان به طور همزمان در مکه به ارائه خدمات فوق تخصصی می پردازند.

درودی ادامه داد: مکه مکه مکرمه به پنج منطقه تقسیم شده است و سازمان حج و زیارت علاوه بر درمانگاه عمومی، یک درمانگاه تخصصی نیز در مناطق مذکور دارد که در آن همکاران داخلی و فوریت های پزشکی خدمات تخصصی و خدماتی مانند تزریقات ارائه می کنند. ، پانسمان و سرم درمانی برای رفاه حال زائران به ویژه بانوان همزمان با سایر خدمات درمانی ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا