علمی و فناوری

اختراع ویلچری با قابلیت تنظیم ارتفاع

به گزارش گروه علمی ـ فناوری خبرگزاری سلامت (سلامت جو)این ویلچر منحصر به فرد سهولت سوار و پیاده شدن و همچنین دسترسی به مکان های بالاتر را برای افراد دارای معلولیت و سالمندان فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا استقلال پیدا کنند.

امیررضا قبادپور موسس شرکت فرهاد دلسا سینیز صنعت و مخترع ویلچر با قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی از سطح زمین در گفتگو با دبیرخانه برنامه ملی آبادیران از اختراع ویلچر خبر داد. با قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی به صورت دستی یا برقی.

این ویلچر منحصربفرد سهولت ورود و خروج و همچنین دسترسی به مکان های بالاتر مانند کابینت، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، تخت و ماشین را برای افراد دارای معلولیت و سالمندانی که قادر به حرکت نیستند، فراهم می کند. این افراد با استفاده از این ویلچر می توانند استقلال خود را در انجام کارهای شخصی و روزمره بدون نیاز به کمک دیگران به دست آورند.

وی افزود: شرکت فرهاد دلسا سینیز صنعت در سال 1398 با برند قبادپور صنعت زیر نظر پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز توسعه فناوری شهرستان کهکیلویه دهدشت به ثبت رسید. حضور در دومین نمایشگاه ملی آبادیران فرصت مغتنمی برای معرفی این محصول به بازدیدکنندگان بود. برخی از بازدیدکنندگان از قبل تلفنی با این شرکت در ارتباط بودند و برخی دیگر با این محصول آشنا شده و در نمایشگاه آن را تست کردند.

قبادپور خاطرنشان کرد: با سازمان بهزیستی نیز مذاکراتی انجام شده است. همچنین گروهی از کشور سوریه از این محصول بازدید کردند و پس از برپایی نمایشگاه با آنها مذاکره خواهد شد. افراد دیگری نیز شخصا سفارش خرید این ویلچر را داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا