سلامت خانواده

اخبار سلامت نباید با چاشنی سیاسی همراه باشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در دولت چهاردهم، چهارشنبه 7 شهریور 1403 با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه سلامت در محل ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

در ابتدای این دیدار، حسین کرمانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اولویت های اساسی حوزه خبری و اطلاع رسانی در نظام سلامت بر دو کلمه کلیدی همفکری و همدلی و سیاسی نشدن حوزه سلامت تاکید کرد.

وی در ادامه به صحت و سقم اخبار، شفافیت و سادگی بیان و گفتار به زبان مردم در حوزه اطلاع رسانی سلامت، تاکید و فرهنگ سازی و ارتقای سواد سلامت جامعه پرداخت. نهایی رسانه ها گفتند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز بر اهمیت رجوع به اخبار موثق از منابع موثق تاکید و تصریح کرد: و به نظر می رسیدسایت رسمی وزارت بهداشت است که اخبار صحیح را با اعتبار علمی از این پورتال منتشر می کند تا خبرنگاران بتوانند در معرفی آن به جامعه همکاری موثری داشته باشند.

در ادامه این نشست خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه ها و تجربیات خود در حوزه سلامت، مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص نحوه تعامل وزارت بهداشت با رسانه ها و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی مطرح کردند. وزارت بهداشت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا