بهداشت و درمان

ابلاغ تعرفه‌ها تا قبل از پایان سال انجام شود

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی کشور ضمن قدردانی از حضور ارزنده وزیر بهداشت، معاونین وی، روسای دانشگاه ها، نمایندگان مجلس و همه روسا و اعضای نظام پزشکی و شورای عالی گفت: در بحث مسائل پزشکی انتظار داریم تا پایان آبان ماه که بودجه تقدیم مجلس می شود، جلسات شورای عالی بیمه زودتر برگزار شود و تعرفه و قیمت نهایی قبل از لایحه بودجه اعلام می شود.

وی افزود: حذف هشتگ ها خواسته جدی ماست. چون هشتگ ها ظالمانه هستند و شما نسبت به آن نجیب هستید.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به اینکه ابلاغ تعرفه پیش بودجه و ابلاغ نهایی آن باید قبل از پایان سال انجام شود، گفت: شورای عالی بیمه باید برنامه و بودجه را تصویب کند. در صنعت داروسازی چندین بار مشکلات را گزارش کرده ایم و باید چاره ای اندیشیده شود. سازمان نظام پزشکی در دو حوزه موضوعات را دنبال کرده است. یکی در داخل جامعه پزشکی و دیگری در خارج.

وی همچنین با تاکید بر اینکه در خط مقدم سلامت نقش آفرینی کردیم اظهار داشت: با همه نهادهای مهم مانند مجلس و دولت ارتباط داشتیم و جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات داشتیم. در زمینه مسائل قضایی پیگیری کردیم و تمام تلاش خود را کردیم تا جامعه پزشکی دچار مشکل نشود. سازمان نظام پزشکی در خطر بود و توانستیم با کمک اعضای سازمان مشکلات را حل کنیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور همچنین گفت: ارتباط گسترده ای با شهرستان ها و مجمع و شورای عالی داریم و ساختار و فرآیندها با پیگیری هایی در سازمان مطرح شد. بخش قابل توجهی از فرآیندهای نظام پزشکی به غیر حضوری تبدیل شده است. این شرایط بی نظیرترین فرصت برای جامعه پزشکی و حوزه درمان است و باید تلاش کنیم بحث تعرفه ها و شأن و کیفیت جامعه پزشکی حفظ شود. ما باید به دولت کمک کنیم تا به ویژه در حوزه بهداشت و درمان موفق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا