بهداشت و درمان

آیت الله رییسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، دکتر بهرام عین اللهی در نشست غیرحضوری روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر دیروز در ستاد مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، تاکید کرد. سلامت: هر دولتی به نام رئیس آن دولت مزین است. و انتظار مردم از آن دولت بر اساس نام رئیس دولت بود و افتخار می کنیم که به نام آیت الله رئیسی و اعضای دولت ایشان مزین شده ایم.

وی حکومت مردمی را با نام آیت الله رئیسی اوجین معرفی کرد و گفت: ما مسئولین دولت آیت الله رئیسی هستیم و برای ادامه راه شهادت باید بدانیم که اوج و مدال افتخار ما خدمت به مردم است. دولتی که باید خدا را شکر کنیم که در سنگر شهید خدمت کرده ایم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: دکتر رئیسی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود بنابراین ما مکتب رئیسی و گفتمانی را که ایشان ایجاد کردند دنبال می کنیم. این مکتب مکتب کار برای رضای خدا، ایثار، کار جهادی، میدانی، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیسم، کمک به مستضعفین، عدالت خواهی، حزب الله بودن و خستگی ناپذیر بودن با درایت است.

دکتر عین اللهی خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی را بیان کرد و گفت: در تعجب بودم که ایشان کی استراحت کردند زیرا ایشان همیشه در عرصه خدمت و پیشرفت کشور فعال بودند و در خدمت خستگی ناپذیر بودند.

وی بر اساس اعلام وزارت بهداشت یکی از ویژگی های رئیس جمهور شهید را دوری از حاشیه دانست و گفت: متاسفانه در برخی رسانه ها و فضای مجازی هجمه ظالمانه ای علیه ایشان و دولت مردم صورت گرفت. اما ایشان در آخرین جلسه هیئت دولت با خدا عهد بسته اند که در حل مشکلات مستضعفین، سلوک مردم و حضور بی ادعا در بین مردم.

وزیر بهداشت از شهید دکتر امیر عبداللهیان به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در دولت مردمی یاد کرد و گفت: سه سال افتخار این را داشتم که در کنار ایشان باشم. دکتر امیر عبداللهیان وزیر جهادی بود که بارها به ایشان گفته بودم که هم نگران سلامتی شما هستم و هم از شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان سپاسگزارم. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی شهید می شود که شهید زندگی می کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

عین اللهی با اشاره به چهره محبوب و مقتدر آیت الله آل هاشم در بین مردم ایران و تبریز تاکید کرد: ایشان یکی از موفق ترین ائمه جمعه کشور بودند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز بالاترین رای را کسب کردند. اگر کسی آیت الله آل هاشم را نمی شناخت، با تواضع ایشان، تصور نمی کرد که ایشان امام جمعه هستند. ساده زیستی، مردمی بودن و پیگیری مشکلات مردم از مهم ترین ویژگی های او بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا