بهداشت و درمان

آیت‌الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت (تابنا)، بهرام عین اللهی در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«نام خداوند بخشنده

در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند و از آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شد و از آنان کسانی هستند که منتظرند و کمترین تغییری در آن ندادند.

شهادت در راه خدا برای آن بزرگمردی که برخاسته از مردم بود، با شادی و غم آنها زندگی کرد، شب از روز برای ترقی و رشد خود ندانست و سرانجام در سخت ترین مناطق این مرز و بوم، تقدیم کرد. آخرين امانت الهي كه حيات او بود بر حسب اخلاص; از حرم خورشید خراسان که خدمتش افتخارش بود، تا کوه های بلند آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت. تمام خاک ایران همیشه با افتخار شاهد زحمات مردی است که اینک مفتخر است به نام شهید.

اساتید نظام سلامت و همکارانم در این سالهای پرتلاش خدمت گواهی می دهند که آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در آخرین اقدام زندگی مادی آن شهید بزرگوار بود. فداکاری برای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی.

بی شک این حادثه مرگبار نقطه عطف انسجام و همبستگی روزافزون ملی نخبگان و مردم خواهد بود و همه نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مسیر خدمت به ایران اسلامی سربلند خواهند بود.

ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان و یاران گرامیشان، به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز و قدرشناس و جامعه محترم، سلامتی برای این شهدای بزرگوار خدا رحمتشون کنه. و برای ملت ایران اسلامی و خانواده محترمشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا